Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her

Profil for BARON & COMPANY

Profilbillede
BARON & COMPANY
Aminomedlem siden: 30-08-2005
Statistik
Indsendte historier: 7 Har afgivet 25 stemmer på historier
Antal kommentarer: 3 Har afgivet 3 stemmer på kommentarer
5
AJAX loader
Gratis internet. Overalt. Til alle.
Tror du dette projekt kommer til at gå hele vejen ? Spørgsmålet er vel nok kun om tidspunktet er det rette...... www.business.dk
Indsendt d. 18. februar 2014 15:03 i Innovation & Vækst
 
1
AJAX loader
Kongelig hjælp til vores markedsføring.
Fik i dag lidt kongelig hjælp fra Kronprinsen til vores markedsføring af Forskningens Døgn 2013. Tak til Frede... baron-company.dk
Indsendt d. 2. maj 2013 17:35 i Marketing og Salg
 
2
AJAX loader
Keep it simple på dansk
Forsknings- og innovationsministeriet gør det enkle, men på en sprælsk måde i deres reklamekampagne for Forskn... markedsforing.dk
Indsendt d. 24. april 2013 08:19 i Marketing og Salg
 
2
AJAX loader
Markedsføring. 140 tegn. 24 timer.
Har du 999 dollar på budgettet, og akut brug for markedsføring i en fart ? Rækker din energi kun til at udfærd... www.business.dk
Indsendt d. 26. marts 2013 23:04 i Marketing og Salg
 
-2
AJAX loader
Ambush Marketing
Hvad er værdien af Nicklas Bendtners ambush marketing stunt ved EM i fodbold egentlig ? Scorer Paddy Power mer... www.anyhed.dk
Indsendt d. 26. juni 2012 00:32 i Marketing og Salg
 
Profilbillede BARON & COMPANY

Nice!

Skrevet den 05-07-2012 16:50
1       0      
 
Profilbillede BARON & COMPANY

Ikke hver dag jeg ser en video på hele 13 min. til ende midt i arbejdstiden, men faldt pladask for John F. Nese fra SodaPopStop, som her brænder igennem med sin niece business for fuld skrue tilsat gevaldig troværdighed og menneskelig varme.

Storytelling og David vs. Goliath finten er jo brugt adskillige gange indenfor kommunikation og markedsføring, men jeg synes John Nese bruger begge overbevisende i denne video.

/Søren

Skrevet den 17-08-2011 11:47
 
Profilbillede BARON & COMPANY


Historien bringer mig på et splitsekund tilbage til en situation, hvor jeg sidder med en journalist fra Reuters Bureau overfor mig. Hun nikker konstant forstående mens hun interviewer mig lige indtil hun kommer til at røre i kaffen med sin usb-stick (som man brugte dengang). Ups!

Fik PR fra kyst til kyst
Nogen tid efter poppede jeg op i en lang række aviser og blade som f.eks. her:
http://www.fyens.dk/article/66976:Business-Fyn--Rigtige-selvstaendige-skipper-ferien

Desværre udsolgt, men du kan få agurker fra sidste år
Det var 7 år siden. Men historien er en jo ægte evergreen, så den vil du nok også kunne opleve i kommende agurketids sæsoner hvor medierne ikke har det helt store at skrive om på redaktionerne.

Få gratis PR for din egen virksomhed
Netop nu hvor det er agurketid er chancen stor for at opnå ganske gratis PR for din egen virksomhed. Det kræver en blot en god pressemeddelelse. Kan du selv finde emnet, vinkle historien og skrive pressemeddelelsen så den bliver interessant, er det en gratis måde at markedsføre sig på. Den eneste udgift er den din egen tid.

Scor i agurketiden
Men hvad er agurketiden egentlig? Definitionen på det er den sommerperiode, som typisk er præget af ferieramte redaktioner og varmegrader, der får os til at tænke på meget andet end arbejde. I en agurketid er det derfor ofte meget nemmere at få pressemeddelelser optaget. Det sker ganske enkelt mindre om sommeren, hvorfor print og online medierne mangler stof. Herudover er der færre journalistiske medarbejdere til at behandle stoffet på redaktionerne på grund af sommerferien.

3 GODE RÅD TIL DIN PRESSEMEDDELELSE
Nogle mennesker har det nemmere ved at skrive pressemeddelelser end andre. Jeg synes eksempelvis det er ret spændende at arbejde med den slags. Hvis du selv skriver din pressemeddelelse har jeg 3 gode råd til dig:

1. Sæt dig i læserens sted når du vælger emne til din meddelelse,
- Er det interessant for læseren, er det interessant for redaktionen/journalisten

2.
Giv emnet/historien en interessant vinkel
- Find det der kan gøre meddelelsen til spændende læsning

3.
Send pressemeddelelsen til de media, der giver mening
- En pressemeddelelse om nye løbesko bliver alligevel ikke optaget i Bladet Sumobryderen

Jeg ønsker dig alverdens held og lykke med dit eget PR arbejde, så vi sammen kan få tyndet ud i sejlivede evergreens som nu den med de selvstændige og deres manglende ferie...

God sommer og frugtbar agurkehøst :-)
Søren Baron Rom

 

Skrevet den 04-08-2011 01:49
1       0      
 
5
Gratis internet. Overalt. Til alle.
Tror du dette projekt kommer til at gå hele vejen ? Spørgsmålet er vel nok kun om tidspunktet er det rette...... www.business.dk
Indsendt d. 18. februar 2014 15:03 i Innovation & Vækst
 
1
Kongelig hjælp til vores markedsføring.
Fik i dag lidt kongelig hjælp fra Kronprinsen til vores markedsføring af Forskningens Døgn 2013. Tak til Frede... baron-company.dk
Indsendt d. 2. maj 2013 17:35 i Marketing og Salg
 
8
Derfor er Føtex-sang og blog-svar effektfulde Af: Thomas Hoffmann, journalist
To forskellige blogs sætter ord på, hvorfor en Føtex-reklamejingle hitter, og hvorfor det er vigtigt at svare ... videnskab.dk
Indsendt d. 2. april 2011 12:24 i Marketing og Salg
 
2
Keep it simple på dansk
Forsknings- og innovationsministeriet gør det enkle, men på en sprælsk måde i deres reklamekampagne for Forskn... markedsforing.dk
Indsendt d. 24. april 2013 08:19 i Marketing og Salg
 
2
Markedsføring. 140 tegn. 24 timer.
Har du 999 dollar på budgettet, og akut brug for markedsføring i en fart ? Rækker din energi kun til at udfærd... www.business.dk
Indsendt d. 26. marts 2013 23:04 i Marketing og Salg
 
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere