Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange ideer! Nogle gode råd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-amino'er Skype-Smile

Mig og min partner står i den situation, at vi 4 gode ideer, men vi mangler fokus. Vi kan ikke beslutte os for, hvilken idé vi skal tage fat og holde fokus på.

Kort om ideerne:

1. Kan først sættes i gang i løbet af sommeren 2011, da markedet for produkterne først findes i den periode. Ideen kræver at vi får nogle speciel-aftaler med nogle bestemte leverandører. Derudover kræver det, at vi får os en webshop. Omkostningerne vil nok ligge på 30.000,- dkk.

2. Kan sættes i gang lige her og nu, og er ikke et egentlig 'indtjeningsprojekt', men nærmere et projekt der vil give os omtale, netværk og andre ting vi ville kunne bruge. (mulighed for indtjening efter projektet er i gang, er der dog)

3. Kræver ikke nogen investering, men vi er dog afhængig af en 3. part. 3. parten har vi aldrig mødt og vi ved ikke hvor stort engagement personen har. Dog er der store muligheder for at tjene penge her. Projektet har stor mulighed for at gå på "standby", mener vi, da kontakt mellem 3. part og os, kan tage sin tid.

4. Kræver en lille investering, men de penge har vi. Online baseret idé, som skal tjene penge, via. affiliate. Det er dog en branche hvor mange konkurrenter findes, men markedet er også ENORMT.

 

Vi går og 'spilder' tid mener vi, da vi ikke har noget mål, fordi vi ikke kan beslutte os. Nu håber vi, at i kan give os nogle råd eller tips om en sådan situation, som den vi sidder i. Skype-Smile

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg synes i skal tage op med jer selv hvad i har mest lyst til.
Man kan have mange ideer, men hvilken ide, har man mest lyst til at drive videre ud i livet.

Jeg har selv stået som jer, men dagen idag har jeg valgt at satse på det når jeg har mest interesse indenfor, for det er ikke altid kun pengene man skal tage efter, men skal tro på det man gør og så kommer pengene nok også ;-)

jeg er altid frisk på en amino snak på msn, så hvis du vil kan du bare tilføje mig Morten@pezzo.dk

Håber det var nok svar :)

Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Kan godt følge dig i, at man skal gå efter det som man har mest interesse for. I vores situation er det sådan, at vores interesse ligger mere i, at få skabt noget hvor vi har mulighed for at tjene penge og få anerkendelse, samt være stolte af et godt stykke arbejde.

Jeg har tilføjet dig på msn, men er ofte ikke til at fange, så svar meget gerne på tråden her Skype-Smile

- Mikkel Dusi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Dusi:

Kort om ideerne:

 

2. Kan sættes i gang lige her og nu, og er ikke et egentlig 'indtjeningsprojekt', men nærmere et projekt der vil give os omtale, netværk og andre ting vi ville kunne bruge. (mulighed for indtjening efter projektet er i gang, er der dog)

Du giver udtryk for at du vil tjene penge, om hvem vil ikke det? så no go

3. Kræver ikke nogen investering, men vi er dog afhængig af en 3. part. 3. parten har vi aldrig mødt og vi ved ikke hvor stort engagement personen har. Dog er der store muligheder for at tjene penge her. Projektet har stor mulighed for at gå på "standby", mener vi, da kontakt mellem 3. part og os, kan tage sin tid.

Hvis i har engagement, og i tvivler bare det mindste på en 3. part, så drop 3 parten. Det vil være så bitter, hvis man ikke kan komme videre selv uden 3. parten, og han ikke er klar eller engageret.!

 

1. Kan først sættes i gang i løbet af sommeren 2011, da markedet for produkterne først findes i den periode. Ideen kræver at vi får nogle speciel-aftaler med nogle bestemte leverandører. Derudover kræver det, at vi får os en webshop. Omkostningerne vil nok ligge på 30.000,- dkk.

At det først er til sommer gør, at i  har tiden til at kunne få alle aftaler på plads, før det går løs. GO GO ;)

4. Kræver en lille investering, men de penge har vi. Online baseret idé, som skal tjene penge, via. affiliate. Det er dog en branche hvor mange konkurrenter findes, men markedet er også ENORMT.

Svær branche, men hvis i virkelig tror på det, så gør det

I er altid velkommen til at skrive, hvis I tror det er noget jeg kan hjælpe med.

Har blandt andet erfaring inden for portaler og webshops.

 

Mvh

Mark

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Uden tvivl et dilemma som mange iværksættere ofte sidder i. Mit råd er, at I tømmer hovederne for alle ideerne. Så I simpelthen skriver dem alle sammen ned, så detaljeret som muligt.

Derefter opstiller i fordele og ulemper og nedskriver, hvilke udgifter, som I vil have ved det pågældende projekt.

Herefter kan I kigge på indtægtspotentialet i de pågældende projekter.

Så har I en masse parameter at vurdere ud fra, og derefter vil det uden tvivl være lettere for jer at foretage den rigtige beslutning.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gælder om at komme igang og ikke spilde tiden. Hold igen på pengene og hav toldmodighed. Måske er det første projekt ikke det rigtige, men det er altid godt med erfaring. Senere kan i have flere projekter kørende samtidigt, og når i mener at nu har i fat i noget af det rigtige, så sats nogle penge på netop det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres gode råd! 

Der er mange ting, som jeg vil tage i brug og forsøge mig frem med. Big Smile

Mvh Mikkel Dusi

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg den der giver dig mest motivation og dediker dig til den. længere er den ikke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)