Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS designer - kan du det

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wow har i tjekket at drengen kun er 15 år? portalen her er for at hjælpe hinanden ikke for at give minus og lave sjov med en dreng , hjælper ham intet vejen mod at blive iværksættere .

som amino.dk  tit siger  moderator er der mange bruger, der er for hurtige med aftrækker i indlæg og giver kritik uden at tjekke oplysninger eller at give minus stjerner.

 så kære hjælpe ham med noget konstruktiv, så han kan blive bedre, vis i synes han er så plat at fortjener sådanne kommentar er jer der givet disse kommentar der fortjener minus stjerner, for det er virkelige dårlige karma disse kommentar i har givet ham , til at forbedre sig og det  ,hjælper i hvert ikke til at blive bedre , tror denne tråds kommentar kun gør han dårlige og han tror mindre på at iværksættere , desuden andre nye bruger der læser denne  tråd , kan få den forkerte opfattelse, at vi iværksættere er for at hjælpe hinanden .

kan være der er stave fejl her formulerings fejl fordi, jeg er ordblind, med derfor giver man jo heller ikke minus, man tjekker hvad der står og husk tjek selvfølgelige, på trådstarter aldre.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Wow har i tjekket at drengen kun er 15 år? portalen her er for at hjælpe hinanden ikke for at give minus og lave sjov med en dreng , hjælper ham intet vejen mod at blive iværksættere .

Vi gør på måde Jonathan, nogle tjenester ved, at pakke ham ind i vat. At være 15 år og iværksætter er på ingen måde et handicap (snarer tværtimod), men det kan det hurtige blive hvis vi tror at vi skal behandle ham som et barn.

Hvorfor skulle man partu forvente mindre af en 15 årig iværksætter, end af en 30 årig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Mikael christiansen:
Wow har i tjekket at drengen kun er 15 år? portalen her er for at hjælpe hinanden ikke for at give minus og lave sjov med en dreng , hjælper ham intet vejen mod at blive iværksættere .

Vi gør på måde Jonathan, nogle tjenester ved, at pakke ham ind i vat. At være 15 år og iværksætter er på ingen måde et handicap (snarer tværtimod), men det kan det hurtige blive hvis vi tror at vi skal behandle ham som et barn.

Hvorfor skulle man partu forvente mindre af en 15 årig iværksætter, end af en 30 årig.

men har læst jeres kommentar det er på ingen måde hjælp i kommentar i laver nogle kommentar , hvor gør grin , med en skriver kan gøre rent hos mig gratis mv.

Vi er alle iværksætterer og lære livet igennmen , ingen skal pakkes ind i vat , med ingen fortjener at blive totalt gjort grin   , med som i gør .

kom med noget kunstuktive kritik der er brugbar end de sjove halløj , svar , ja korrekt , en 30 årig kan også lave samme fejl , med fortjener heller ikke disse kommntar , som jeg mener ikke en værdi måde at behandle et menneske på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt hvad problemet er. Syntes ofte der er nogen som tilbyder gratis hjælp, og det er jo med at benytte sig af det. Og hvis man tager chacen og hører ad om nogen har lyst/interesse for at hjælpe med et projekt, er det vel op til den enkle om vedkommende vil give assistance. Der er jo ingen der ved om han har en genial ide? hvis han har det, er det da fuldkommen sindsygt at feje ham af banen el. lign. fordi han ikke har et kæmpe budget til at sætte båden i vandet. Jeg er så heldig at mit firma ikke kræver nogen speciel startkapital, og kan derfor gøre lidt som det passer mig. Men hans projekt kan jo være noget sværer tilgængeligt økonomisk, og har brug for hjælp til at sætte igang. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Her forleden tilbød jeg et design helt gratis, netop for at få nogle referencer. Så Jonathan er slet ikke forkert på den, men var bare ikke heldig, at finde en der gerne vil gøre det gratis.

Ma2Mo har fået lavet denne hjemmeside www.lillers.dk/ma2mo næsten gratis. (feedback ønskes)

Fortsat god dag
Rasmus

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hejsa.

 

først og fremmest vil jeg lige sige det med stjernerne ikke har noget at sige hos mig. Jeg opfatter det blot som nogle stjerner, jeg ikke kan bruge til noget. At give mig 1 stjerne, kan jo ikke hjælpe mig til at blive bedre, eller udvikle mig. Det er meget fair i giver 1 stjerne, HVIS i OGSÅ siger hvorfor, så jeg kan bruge det til noget.

 

 

og så vil jeg lige sige, at jeg ikke kan se problemet i at jeg spørgere om der er nogle der kunne tænke sig (gratis) at lave et design til mig.

Hvad er forskellen på om jeg spørgere, eller om folk tilbyder det på amino  - det giver det samme.

 

Rasmus Grundtvig:
Ma2Mo har fået lavet denne hjemmeside www.lillers.dk/ma2mo næsten gratis. (feedback ønskes)




SUPER flot design! nemt og overskueligt at finde rundt på.

.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:


SUPER flot design! nemt og overskueligt at finde rundt på.

Tak skal du have. ;)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)