Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign fra 999,- Elegant og kreativt design

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er en ung gut på 15 år, og selvlært webdesigner. Da jeg går og mangler noget, at give mig til samt et par referencer, tilbyder jeg nu et webdesign fra kun 999,- inkl. moms. Prisen afhænger af opgaven, men et "almindeligt firma-design" kan fås for de 999,-.
Jeg "udlodder" indtil videre 3 webdesigns, og her gælder først til mølle-princippet.

Her kan min seneste reference ses, http://www.ma2mo.dk/

Go' wekend

Rasmus Grundtvig
Opgaver sendes på mail, rasmus@lillers.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler en del sider nogle polterabend sider en ligesom polterabend.dk dog uden log in og danmarks kort , kun en flot opstilling , desuden skal jeg have nogle forummer kun med plug in evt. lidt desig , en wiki side , nogle link kataloger , lidt sjov blogs opsat og enkel med de gratis sex scipts der opdatere siden automastisk med nyt indhold der opsættes i wordpress f.eks.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mangler en del sider nogle polterabend sider en ligesom polterabend.dk dog uden log in og danmarks kort , kun en flot opstilling , desuden skal jeg have nogle forummer kun med plug in evt. lidt desig , en wiki side , nogle link kataloger , lidt sjov blogs opsat og enkel med de gratis sex scipts der opdatere siden automastisk med nyt indhold der opsættes i wordpress f.eks.

Hej Mikael,

Kan du ikke sende mig en opgave-beskrivelse på rasmus@lillers.dk?

/ Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Grundtvig:

Mikael christiansen:

Mangler en del sider nogle polterabend sider en ligesom polterabend.dk dog uden log in og danmarks kort , kun en flot opstilling , desuden skal jeg have nogle forummer kun med plug in evt. lidt desig , en wiki side , nogle link kataloger , lidt sjov blogs opsat og enkel med de gratis sex scipts der opdatere siden automastisk med nyt indhold der opsættes i wordpress f.eks.

 

Hej Mikael,

Kan du ikke sende mig en opgave-beskrivelse på rasmus@lillers.dk?

/ Rasmus

Har sendt e-mail , har ikke modtaget svar ? har du modtaget min e-mail  ,

vi kan skære noget af de ting du ikke ønsker at  lave, vis der er det ,

evt. gør nogle af opgaver mere kreative , vis ønsker mere mod kun det , vis opgaven virker for simpel , derved hurtigt færdig med de fleste sider ,

med en lad los tage en dialog hvad du ønsker og lave af opgaven eller vis ønsker at lave hele opgaven og vi tager den derfra hvad du ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)