Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør Søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Som overskriften siger søger jeg en programmør jeg har været til nogle møder i nogle forskellige firmaer jeg føler de snyder mig for groft det sidste jeg har været i tilbød mig at lave mit program for 550.000.00 DKR som faktisk er ret simpelt efter min mening men kan ikke lave det selv det vil nok kræve en 100 - 150 timer samlet hvis man er lidt sløv i rumpen men hvis man virkelig bare knokler på vil det tage en 75 - 100 timer tror jeg er der nogle programmøre her der kan give mig et bedere og billigere tilbud.

 

 

Jeg poster ikke Ideen her fordi vil helst ikke have nogle stjæler den da der ikke er Patent på den

 

Venlig Hilsen

Daniel K. Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Du kan sende et oplæg / krav spec til email@redweb.dk så byder jeg gerne ind med et uforpligtende overslag på opgaven.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er dog lidt nervøs for at sende ideen bare sådan hvordan kan jeg vide du ikke bare selv bruger den

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du få et tilbud, hvis du ikke sender kravspecifikationen?

De fleste ville nok også gerne vide nogle simple krav på forhånd, såsom: Skal det være platformuafhængigt, er der krav til sprog, hvis det ikke er platformuafhængigt. Nogle simple overvejelser, som enten lukker eller åbner døre, og også har meget indflydelse på, hvilken programmører, der vil byde ind på opgaven i første omgang...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielNielsen:

Hej jeg er dog lidt nervøs for at sende ideen bare sådan hvordan kan jeg vide du ikke bare selv bruger den

Hej Daniel.

Du kan desværre nok ikke undgå, at skulle beskrive ideen for interesserede programmører. Hvordan skulle de ellers vide, om de kan lave det for dig - og hvad det skal koste?

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Hej Daniel,

Du kan sende et oplæg / krav spec til email@redweb.dk så byder jeg gerne ind med et uforpligtende overslag på opgaven.

Hey

De andre har helt ret i hvad de siger selvom jeg ikke er helt glad for det så kan jeg sende dig min Skriveblok og du kan læse den igennem så komme med kommentere til det og skrive en cirka pris

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne have krav specs til kasper snabel_a franzmedia.dk

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hogwarts:

Jeg vil også gerne have krav specs til kasper snabel_a franzmedia.dk

 

Hey kasper

Nu har jeg lige sendt den til Ronni KC så må vi se hvad han svare først du er nummer 2 på listen hvis han siger nej er du nummer 1 jeg har bare ikke lyst at sende den ud til for mange af gangen så glemmer jeg hvem der er hvem og så er ideen nærmest ikke min mere :(

 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en fortrolighedserklæring, så du sikre at andre ikke går videre med ideen.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Lav en fortrolighedserklæring, så du sikre at andre ikke går videre med ideen.

Ja det var da en god ide jeg vil gå i gang med det så hurtigt som muligt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)