Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til iPhone 4 ejere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg overvejer at anskaffe mit en iphone 4, men kun hvis den kan bruges som 3G router for min mac. Mit spørgsmål til jer er derfor:

Hvor hurtigt er internettet på jeres iPhone 4? Jeg skal primært bruge den i Aalborg, så hvis der er nogen herfra ville det være kanon :)

Håber der er nogen, der kan hjælpe

mvh René

ps. er i Egypten den næste uges tid, så beklager et evt. sent svar herinde.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Iphone 4 funker fint som router på din mac ... med lidt held kan jeg hente 1mb/s på den

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i køen til en iPhone 4. Da jeg blev skrevet op for ca. to måneder siden var jeg nr. 27'000 i køen, og de får ca. 2000 iPhones pr. uge hos 3. Så jeg håber snart den er min! :D 

Men jeg vidste ikke man kunne bruge iPhone som router? 
Vil det sige, at hvis du har din iPhone og din MacBook med i bussen (eller på bagsædet af bilen), så kan du koble din MacBook på din iPhones 3G net? 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Jeg har en iPhone 4 og jeg er fra Nordjylland. Jeg deler min iPhone 4's net via bluetooth med min Macbook og det køre bare super.

Jeg kan klart anbefale den som 3G modem, jeg bliver den næsten hver gang jeg er ude ved en af mine kunder og jeg skal bruge noget Internet.

Men hensyn til hastighed så mener jeg at det ligger ca på 1Mbit der hvor der er god 3G dækning, men det kommer jo an på hvor mange der bruger det net du er på, hvor henne du er, og hvad teleselvskab, så det er svært at sige.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel-Hansen:
Men jeg vidste ikke man kunne bruge iPhone som router? 
Vil det sige, at hvis du har din iPhone og din MacBook med i bussen (eller på bagsædet af bilen), så kan du koble din MacBook på din iPhones 3G net? 

Lige præcis. Det hedder tethering og har været muligt ganske længe nu. Du kan gøre det både over USB og Bluetooth. Jeg har 3, og af erfaring kan jeg ikke bruge dette som primær forbindelse - men det fungerer fint som backup hvis du ikke er hjemme eller har et åbent wifi i nærheden.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at sige som Joen siger at, den ikke kan anbefale at bruge den som primær forbindelse, som den er rigtig godt til hvis du er ude at huset og lige hurtigt skal bruge internettet. Skype-Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje en HTC Desire og få et rigtigt WiFi hotspot, frem for det der Bluetooth og USB halløj :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved min fætter, som bor i Aalborg, benytter sin iPhone 4 som et WiFi hotspot. Han har jailbreaket den, hvilket vil sige han kan hente forskellige applikationer der kan den slags.

Udover det, så virker tethering også rigtig godt - og hastigheden med 3G er glimrende! :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel-Hansen:

 

Jeg er i køen til en iPhone 4. Da jeg blev skrevet op for ca. to måneder siden var jeg nr. 27'000 i køen, og de får ca. 2000 iPhones pr. uge hos 3. Så jeg håber snart den er min! :D

Som en sidebemærkning vil jeg lige indskyde, at vi bestilte to styk iPhone 4 hos CBB - de ankom inden for 24 timer. Men jeg har godt hørt om, at folk venter i ugevis.. De nye sim-kort ankom også hurtigt - 3 dage, så jeg klager bestemt ikke.

Og det er stadig et dejligt stykke gear!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)