Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Prøver lige igen.

Har brug for noget hjælp til en webshop.

Hvor ville det være smartest/billigst at købe domæne + webhotel, og hvad skal jeg vælge så webshoppen kan have alt, med betalingsløsninger osv? 

MVH
Jesper Jakobsgaard

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg har selv brugt Wannfind.dk til nogle webshops og andre hjemmesider, da de tilbyder en lang række services, inkl. komplette shopsystemer eller blot betalingsgateway, domæner, webhoteller mv.

Deres betalingsgateway er simpel at benytte, og har et godt API til integration i din egen sides administrationsmodul. Endvidere er deres service i top, og de er ofte hurtige til at svare og glade for at hjælpe med programmeringsspecifikke problemer mv.

 

Mvh

Lars Rasmussen

Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale mlhosting der er også 1-click install på hvor der også er web-shops i det også er de billige

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange udbydere. Jeg kan godt give dig et par råd over en PB hvis det er

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper
Det der med billigst kan godt blive en lang snak. Hvis du ikke regner udgifter for tilretning efter opstart, samt dine egne timer med så er det måske lettere at svare på. Overvej også om du vil bruge 10.000.- på opstart af shop uden rådgivning og uden SEO med en omsætning på f.eks. 50.000. efter det første år (hypotetisk). Eller om du vil bruge 50.000.- på shop, rådgivning og SEO og have en omsætning på 200.000.- det første år. Dette her er gætterier, jeg kender jo ikke dit produkt. Men tror du på det så er det måske værd at satse på. Du kan få gratis shops, bare søg efter dette på GOOGLE, så havner du med en skabelon uden identitet og rådgivning mv.

Jeg kunne anbefale dig at kikke på http://www.aspdotnetstorefront.com. De har over 10.000 kunder på løsningen. kik evt. under deres portefolie hvor der er mange tøjsites. f.eks. http://collection.continentalclothing.jp/

Det er ikke opensource men et komplet commercesystem som du kan komme i nærheden af fra 15.000 og op.
Prøv at tjek deres features liste: http://www.aspdotnetstorefront.com/t-features.aspx
De har mulighed for multistore og f.eks. så er der frit valg mht. gateways, som du vil benytte google checkout, paypal, jetpay og mange andre. Vi har oprettet til dandomain samt fået systemet oversat til dansk og satser på de nordiske lande.

Du er meget velkommen til at ringe for mere info på 31119111

 

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle. 

Tak for de gode svar!  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)