Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS gateway til wordpress findes det ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man få en Sms gateway til wordpress , min webmaster kan ikke finde det plug in , så dette kan lade sig gøre , det er til min stripper hjemmeside  SMS gateway ,er dette her  betyder den Automatisk sender bookinger til mobil telefoner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

 

Det du spørger om er meget specifikt, en SMS Gateway til wordpress, der kan sende en SMS ved ny booking.

 

Det tror jeg ikke der findes, men er du klar til at lægge lidt penge i det, burde det ikke være et stort problem at finde en der kan lave pluginnet, og kæde det sammen med de fleste SMS Gateways, så kan du også selv bestemme hvem du vil benytte.

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikeal

Jeg kender heller ikke til noget plugin der kan håndtere lige præcis det du søger.
Men det er helt sikkert muligt at udvikle et plugin, hvis du er villig til at ligge lidt penge i det.
Du kan evt. kontakte mig for et godt tilbud

Venlig hilsen

Morten

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at undersøge de sms-gateways der udbydes, jeg er helt sikker på at flere af dem tilbyder at man kan udløse en sms ved hjælp af en email. Så lader du bare wordpress sende en mail til en på forhånd defineret e-mailadresse, og det bliver så lavet om til en sms som sendes til det ønskede telefonnummer.

Jeg stødte på flere smsgateways der havde den slags mail2sms-api, da jeg sidst arbejdede med det for et års tid siden, men jeg kan ikke genfinde dem pt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

skal både sende til e-mail og mobil telefon .

De skal komme fra en telefon til alle andre de bookinger , derved kan jeg bekræfte bookinger , min webmaster  siger jeg skal vælge hans CMS system da det ikke kan lade sig gøre i wordpress , forstår det koster omkring 35.000 kr i alt  kr , vis et plug in er billigere investere jeg gerne i det , da siden ligger i wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

sidder på kontor med en der arbejder med SMS-frameworks... Jeg kan måske sætte jer i kontakt.  han har med garanti en løsning på problemet..

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder godt bare det lade sig gøre i wordpress , er det rigtigt godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)