Kære aminoer :) Jeg tror I skal huske en vigtig pointe i denne sammenhæng. Det er klart at når vi nu sidder her, så vil de fleste mene at det er desperat, og en anelse irriterende. Men nu er det jo kroner man sætter i banken, og ikke hvor desperat man er, så derfor vil jeg klart anbefale at sende det to gange. Måske endda 3 gange? I kan jo prøve at downloade fx. Thorborgs e-pusher light og så se hvor mange mails i får. Jeg mener det samlet er 5-7 stykker. Det samme gælder Rosenstands. Selvom det kan virke irriterende på nogle, så er fakta bare at det som regel sælger bedre. Vil opfordre jer til at lytte med denne Podcast med Rosenstand og Jan Winum, som er Email-marketing-ekspert, der snakker de lige netop om dette. Udover det - dem der bliver sure når de har fået tilbuddet for fjerde gang, havde nok ikke købt det alligevel - så de er jo måske lige meget at have med på din nyhedsliste. Det er selvfølgelig skarp stillet op her, og det skal selvfølgelig gøres på den rigtige måde. Men ligesom TV-reklamer, og al mulig andet markedsføring, jo flere gange man bliver eksponeret for et produkt, desto større tilbøjelighed er der til at købe det. Håber I kan bruge det til noget :) Held og lykke med det! |
Jeg sender 9 mails og har 50 % af min omsætning fra mail nummer 5.
Dbh martin