Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til fotowebshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej,

 

Jeg hedder Nicolai og er 20 år. Jeg ejer sammen med en partner en lidt over 1 år gammel webshop. Vi har i måneder som april, maj og juni omsat for op imod 300.000. Efter sommerferien er min partner startet på studie og jeg er tvunget i værnepligten. Vi har derfor måtte lukke telefonsupporten, fjerne leveringstider og lagerstatus og vores omsætning og kundeservice er derfor faldet markant. Vi forventer derfor en omsætning på omkring 2 millioner i 2010, hvis det fortsætter sådan. Vi ønsker, at bibeholde shoppen, men har brug for en partner der ønsker,at bruge nogle timer dagligt på, at drive shoppen. Vi vil begge arbejde tilsvarende timer om aftenen, hvor vi har tid. Shoppen drives i København NV i et lokale vi har lejet os ind på. Lokalet ligger hos en professionel leverandør af fotoudstyr til fotografer. Det er derfor et krav at du er fra København.

Vi vil i korte træk tilbyde dig 1/3 gratis af virksomheden. Vi forventer at du er engageret, har forstand på foto eller teknologi og er villig til i nogle mdr. at arbejde mere eller mindre ulønnet. Desuden ønsker vi at omdanne virksomheden til et aps, hvor du selvfølgelig skal lægge 1/3 af beløbet (omkring 30.000). Vi skal bruge disse penge på integration af et økonomi -og lagersystem. Vores shop er er en magento webshop.

 

Der er en masse omstændigheder, som der skal diskuteres, men som udgangspunkt tag kontakt mig via pm, så tager vi den derfra.

 

Vh

Nicolai

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

har du et link til siden??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har en virksomhed med den omsætning så har du typisk også kapital eller aktiver i virksomheden til at stille anpartskapitalen så ejerne ikke behøver stille personlige midler til rådighed.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Link over pm.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ok jeg venter

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget mere af vide om projektet? Kan du sende din mail, msn eller skype i en pm? Så tager vi den derfra.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe det var ikke meget man hørte fra dem!!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)