Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til WEB baserede projekter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samarbejdspartner til forskellige WEB baserede projekter og web shop for udenlandske producenter.

Du kan lave professionelle  hjemmesider, der ser flotte ud og virker. Har forstand på hosting betalingssystemer osv osv. Alt det tekniske og grafiske på en hjemmeside.

Du tilbydes medejerskab i de forskellige projekter og projekternes indtjening.

Jeg hører gerne fra dig.

Mvh

Søren

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Du er velkommen til at sende mig en PM her på Amino.

Så kan vi snakke nærmere om dette.

Mvh. Sven

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Hvilke slags projekter er der tale om?

Har du lavet nogle undersøgelser/analyser der fortæller lidt om markedet og hvad avancen på projekterne på sigt vil blive?

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit indlæg. Når man betaler up-front kan man få alle til at arbejde for en. Det kaldes et leverandør-kundeforhold, dem går der 12 af på dusinet.

Det er straks mere svært at få personer til at investere i en ide, fordi de på forhånd ikke ved hvad der er i det, hvor meget og hvornår.

Men den samarbejdsform har nogle fordele:

  • Ingen finansiel risiko
  • Leverandøren hare større incitament til at strække sig længere
  • Der kan være en større indtjening hvis det er et godt projekt

Dit indlæg har til hensigt at jeg skulle købe ydelser af dig, ikke at du skulle ønske at indgå i et samarbejde, hvor du skulle løbe nogen form for risiko.

Kan du gætte resultatet....ganske rigtigt det bliver ikke til noget

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Hansen:

Tak for dit indlæg. Når man betaler up-front kan man få alle til at arbejde for en. Det kaldes et leverandør-kundeforhold, dem går der 12 af på dusinet.

Det er straks mere svært at få personer til at investere i en ide, fordi de på forhånd ikke ved hvad der er i det, hvor meget og hvornår.

Men den samarbejdsform har nogle fordele:

  • Ingen finansiel risiko
  • Leverandøren hare større incitament til at strække sig længere
  • Der kan være en større indtjening hvis det er et godt projekt

Dit indlæg har til hensigt at jeg skulle købe ydelser af dig, ikke at du skulle ønske at indgå i et samarbejde, hvor du skulle løbe nogen form for risiko.

Kan du gætte resultatet....ganske rigtigt det bliver ikke til noget

Ja det lyder fuldstændigt rigtigt Søren - sådan ville jeg også anskue et sådant samarbejdsforhold.

Jeg tror da faktis godt jeg kunne være interesseret i at høre mere fra dig.

Du kan læse lidt om mig på min hjemmeside, og evt. sende en mal.

Hvis du lige vil se en shop, som er under opbygning, kan du se HER.

hilsen Bennie

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at du beskæftiger dig med web shops og jeg har en kinesisk producent der gerne vil have en web-shop i Danmark, måske det kunne være noget for dig.

 

Til de andre projekter, der ikke er web shop har jeg fundet samarbejdspartnere, men hører gerne fra folk der kan deres kram og kan se muligheder

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om forskellige koncepter, men jeg hat allerede startet op med nogle der har henvendt sig.

Men hvis jeg må have mulighed for at holde døren åben.

 

Mvh

 

Søren

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Hansen:

Jeg kan se at du beskæftiger dig med web shops og jeg har en kinesisk producent der gerne vil have en web-shop i Danmark, måske det kunne være noget for dig.

 

Til de andre projekter, der ikke er web shop har jeg fundet samarbejdspartnere, men hører gerne fra folk der kan deres kram og kan se muligheder

 

Jamen det kan vi da nok godt finde ud af.

Hvilke produkter er der tale om? Og er der indkøbt webhotel?

Bennie

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig komme med en kommentar til dit indlæg Søren, og dette skal ikke ses som en kritik af dig, men blot generel oplevelse.

 

Nu har jeg været i ret mange projektet, lønnet som ulønnet (hvor indtjeningen vil sørge for at man bliver betalt). 

 

Som regel hvis idémanden ikke giver et eller andet form for honorar tror han simpelthen ikke nok på idéen. Jeg har været i mange projekter som har været ulønnet og deraf forholdsvis useriøst da det alligevel er mig der trækker slævet med at bygge systemer og sites op.

 

Jeg vil kraftig anbefale dig samarbejde med honorar af en form. Uden honorar er det både useriøst for dig og useriøst for din samarbejdspartner. Der er en risiko forbundet og det er spildt arbejdskraft og tid. Og tid er meget mere værd end penge.

 

Du skal ikke tro at der er masser der står i kø hvis der er leverandør-kundeforhold. Det er meget afhængig af dit projekt, og det kan være svært at finde seriøs leverandør stadig. Dog kan du være sikker på at det bliver et seriøst projekt, da der er penge på bordet og der skal være ROI på de penge hurtigst muligt.

 

Jeg vil gerne indgå de her typer samarbejde, men det bliver en købsaftale, med en sum penge up-front hvorefter jeg vil få del af indtægt/partnerskab/o.lign. for at vedblive og vedligeholde.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)