Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop haj søges til firma kursus i Holbæk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu fået godt gang i forretningen, og sidder og sveder med at få alle vores ordre rullet ud.

For at blive endnu bedre og give vores kunder flere muligheder, søger vi en Photoshop Haj, som kan gives os nogle undervisnings timer over en periode.

Vi er indtil videre 2 - 4 i virksomheden, der har behov for, at der kommer en forbi os i 2 - 3 timer gange 4 eller hvad der nu skal til, og hjælper os til at blive bedre.

Vi er ikke novicer og har styr på mange termer og billedebehandling generelt, men vil gerne lige løftes et par niveauer højere op.

Vi betaler fyrsteligt for det :)

Så smid en besked her og pral lidt af din kunnen, så kan andre også se hvad du kan. Derefter kan vi aftale forløbet.

Det er bedst hvis du bor på Sjælland og kan komme rundt i bil. 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg tror jeg passer på beskrivelsen, men jeg er nødt til at høre lidt mere præcist hvad det er i ønsker at lære i Photoshop. Har du mulighed for at præcisere, eller evt. komme med et par eksempler på hvor den nuværende lærdom halter? :-)

Mvh
Peter 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Problemet er at vi ikke ved hvad vi mangler, forstået derhen at vi løser opgaverne i dag.

Men vil gerne have en ind, som vi kan lege sammen med, og få nogle aha oplevelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Cuno:

Hej Peter,

Problemet er at vi ikke ved hvad vi mangler, forstået derhen at vi løser opgaverne i dag.

Men vil gerne have en ind, som vi kan lege sammen med, og få nogle aha oplevelser.

Yes

Er desværre ikke haj i Photoshop, men synes det er et fedt ind/op-læg

Brian

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har iøvrigt plads til flere, så hvis der er andre vil med på kursus, er jeg åben over for, at vi tager en Fælles omgang.

Jeg lægger lokaler og kaffe / te, Så kan I tage basser / frugt med :)

 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige denne op, for at høre om der er flere interessenter :)

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som officiel betatester af Adobe Photoshop (og Adobe InDesign) har jeg fingeren på pulsen og er dybt nede i begge programmer, som jeg også – indtil videre – har skrevet 17 bøger om.  Desuden arbejder jeg også som fotograf og kreativ designer til både web (WordPress, Dreamweaver o.lign.) og tryk.

Jeg har et koncept som matcher 100 % det I søger. Se mere om min Photoshop undervisning på min hjemmeside: www.preducation.dk

NB: Der indgår min komplette bog "Den digitale grundbog om Adobe Photoshop CS5" i undervisningen!

 

- Kenn

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kan hjernevaske jer til at arbejde optimalt i Photoshop - undgå de klassiske bavianfejl - og strukturere filer effektivt så I kan lave korrekturgange så jeres DB synger himmelsk kor. Og ikke mindst udnytte de små finurlige forskelle på relativt ens værktøjer. 

I kan læse mere om forskellige Photoshop kurser på mit website - men de fleste får en agenda der passer deres specifikke behov. 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)