Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej martin

som sædvanlig herinde svares der i øst når der spørges i vest, alle har en eller anden løsning som de selv har en eller anden  økonomisk interesse i.

du spørger om en gratis webshop, det kan du få på bricksite.dk, jeg er selv ved at lave en der, og den er gratis, enkelte moduler såsom indkøbskurv koster lidt, jeg tror omkring 50,- , men det er en engangsudgift, det løbende er gratis og vil du have dit eget domænenavn koster det omkring hundrede kroner.

efter min mening det enkleste og billigste valg ligenu

med venlig hilsen

lykke

Mvh Kronborg

 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Det er rigtigt vi alle sammen har en økonomisk interesse i et eller andet - det er jo det vi lever af :)

Jeg synes det lyder rigtig godt, at du har taget skridtet og vil oprette din egen webshop. Men det er jo så ikke helt gratis som du skriver, nogle moduler koster penge. Men det er ikke mange penge, det er rigtigt.

Hvis jeg skal tillade mig at tale lidt på branchens vegne, så er der jo en årsag til at vi tager et honorar for opsætning af en eShop. Om det så er i et OpenSource system eller eget udviklet. 

De kunder jeg har, som virkelig tjener penge på deres webshop, de bruger også penge på systemet. Det er rigtigt, at du kan starte ud for næsten ingen penge, men hen af vejen vil der komme nogle behov for tilrettelser, så du kan sælge mere. Det kan være design eller funktionalitet.Her mener jeg du bør overveje følgende krav til din webshop:

1) Det skal være dig system (ikke lejet)
2) Du skal have fuld adgang til alle dine data
3) Du skal ikke være bundet af en kontrakt over flere år. Max et år af gangen.

Jeg er sikker på at der er mange Aminoer, der driver webshop, som har prøvet at været bundet i et system, som de havde svært ved at komme ud af, og som også begræsede dem i deres videre vækst.

Der er ingen tvivl om, at det ikke tager mange klik at oprette en eShop, jeg kan gøre det med under 6 klik. Men derfra og til at sælge noget er der en verden til forskel. 

Vores motto er at "Når det regner på præsten, drypper det på degnen". Hvilket egentlig betyder at vi er bevidste om at hvis vores kunder tjener penge, så kommer de til os og køber mere. Derfor tager vi noget for det vi laver, men det betyder også, at du kan koncentrer dig om din butik, og lade os stå for en hel del af rammerne. 

De fleste der starter en fysisk butik op, starter jo heller ikke med at støbe grunden, og bygge ejendommen selv :)

 

 

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vores shop er wordpress baseret, og det fungere fint, og er let at sætte op.

 

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der er sikkert meget du har ret i, men bricksite er man altså ikke bundet af på nogen måde, og selv om man vil have flere tillægsmoduler, så skal man have mange for at bruge kr. 500,- . og så er resten gratis, og man er ikke bundet af noget.

så som start vil det være godt nok for rigtig mange, og så kan i jo sælge jeres avancerede løsninger når de er kommet godt i gang, og har solgt så de kan betale jeres sevice, hvilket de færreste har der starter op

hilsen

lykke

Mvh Kronborg

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange fornuftige løsninger men som det også er blevet nævnt af andre er Magento godt. Jeg bruger det til min egen shop og udvikle dem også selv. Kig evt. her hvis det har interesse 

Vh

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg var inde og kigge på din webshop, den ser rigtig godt ud, men jeg var ikke klar over at man kunne få indkøbskurv på wordpress

jeg har en blog der, men er åbenbart ikke fulgt med de muligheder den har

 

hilsen

lykke

Mvh Kronborg

 

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

corona:

jeg var inde og kigge på din webshop, den ser rigtig godt ud, men jeg var ikke klar over at man kunne få indkøbskurv på wordpress

jeg har en blog der, men er åbenbart ikke fulgt med de muligheder den har

 

hilsen

lykke

 

Du skal bruge et ekstra påugin som du kan downloade her, http://getshopped.org

 

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)