Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis og Billig Live Chat til iværksættere! Feedback ønskes!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Siden vores første post har vi fået ret god feedback, og nu udviklet den fulde løsning som vi præsenterer nu.

 

Udover at tilbyde en skrabet gratis version har vi fået bygget systemet så vi, i henhold til vores kundefeedback, selv synes det er fuldendt til vores målgruppe. Let integration i Magento, Wordpress, osv (med guides), lyd og emailnotifkation, og en super god pris. cSupport bør have lige præcis det du har brug for og ikke mere, intet til at forstyrre af unødig information og features, eller betale for mere end du har brug for.

 

For at sætte lidt kampagne igang har vi 20% rabat til amino brugere de næste 2 uger (altså vi sløjfer momsen, og I får f.eks. plus pakken for 29 DKK/MD lige ud). Brug amino20 som rabatkode på siden når I foretager en tilmelding; http://csupport.dk/da/

 

Selvfølgelig er vi stadig på udkig efter al den feedback vi kan få, og hvad I ønsker jer af dette produkt. Vores mål er at ramme alle iværksættere og mindre virksomheder, så pris og funktionalitet er henvendt dertil.

 

Hvad synes I? Website, system, generel start up idé?

 

Håber I tager godt imod dette :)

http://csupport.dk/da/

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvad med at lave selve chatten på dansk istedet for engelsk? Det vil ihvertfald hente flere kunder og skabe større trykhed ved dem der benytter sig af chatten. 

Ellers synes jeg siden er flot og funktionel. Håber det kan bruges.

EDIT: Og en ting jeg har ledt efter et stykke tid, er en iphone app, så man hurtigt kan svare på supportbeskeder, hvis man ikke sidder ved en computer.

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Chatten er både på dansk og på engelsk, det kan blive sat i kundeindstillingerne. På cSupport forsiden, da vi henvender os internationalt også er selve chatten på engelsk, men man har bestemt mulighed for at sætte det hele på dansk og skabe tryghed.

 

Tak for feedback!

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhone applikation ligger i road map, dog nogle måneder frem. Vi er helt enige med dig i at det vil hjælpe gevaldigt så man ikke skal sidde på computeren konstant, og noget vi vil arbejde på kommer hurtigst mulig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Men så synes jeg i burde ændre alle produktbillederne i jeres funktionsoversigt på den danske side, da jeg fik det indtryk, at det var på engelsk.

Held og lykke med projektet - det ser godt ud! Yes

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du helt ret i. Det vil vi få set på, mange tak for feedback! Yes Håber I tager godt imod det her :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

under priser tilmeld kunne der ikke under hvert produkt være et links hvordan chatten ser ud til hver produkt på , den der er gratis og dem der koster penge så kan får et visuelt indtryk hvad man får for pengene det koster , jeg er usikker hvordan det ser ud på min hjemmeside , de forskellige produkter

er meget dog meget interesseret i produktet, vil dog ville jeg gerne se forskellen på en hjemmeside de forskellige produkter før jeg tager et valg.

Betingelserne på dette produktet skal man linke til dig mv.? kunne jeg ikke se på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god idé at opstille det som billeder. Der er dog ikke den store forskel i layout, blot i antal funktioner og features som gerne skulle fremgå af listen (der er også hover på de enkelte punkter). Da du er i tvivl om hvilket produkt så skal det helt klart gøres mere tydeligt. Vi vil se på det og hvordan dette kan gøres.

 

Forstår ikke det med betingelserne på produktet. Er det brugsbetingelserne du mener? Eller hvordan?

 

Det med at man skal linke til os, den betalte version er white-label. Systemet ligger på vores servere, så der er ingen vedligeholdelse eller at skulle styre forbrug. Dog indeholder url'en der bruges til at implementere chatten på din side csupport.dk. I roadmap vil vi på et tidspunkt tilbyde mulighed for at få et white-label domæne til sin chat hvis dette ønskes i stedet.

 

Mange tak for svaret!

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille tilføjelse: I kan altid oprette en gratis konto og se om systemet er noget for jer. Den er selvfølgelig ret skrabet, men I får det umiddelbare indtryk og kan derefter vælge om I vil opgradere den, bare bruge gratis versionen, eller om det slet ikke er noget for jer alligevel.

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)