Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EU Støtte i Bulgarien - er du iværksætter med en god ide?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan @ Abcel

Jeg vil mene, at det kommer lidt an på den professionelle indstilling eller formåen du har, for få pengene til at blive en indtægtskilde, som kan levere et levebrød samt betale dine fast afdraglånet.

Det er ikke alle som forstår vigtigheden i tilbagebetalingen. Derfor er det også vigtigt at afsætte, eller måske bedre sagt, optage et lån hvor et års tilbage betaling er inkluderet i låne størrelsen.

Problemet med iværksætteri, er som reglen de økonomiske forhold. Mange har nogle knald gode ideer, specielt innovative ideer, men har ikke den økonomiske formåen til at udføre ideen. Skal disse mennesker bare stå hen og uddø med deres viden?

Jeg mener, problemet er mere i administration og professionel hjælp til låntageren, som måske ikke helt rækker.

Samtidig har vi - lidt ældre -  i branchen, mange gange en holdning til, hvordan det gøres, i stedet for at lytte og udvikle sammen med individet/idesætteren. Derfor har de svært ved at finde hjælp og derfor skriver jeg også en del indlæg her i Amino.

Jeg kunne aldrig opfordre nogle til optagelse af lån, men hvis de har en god ide og jeg kan hjælpe på vej, så de ikke går ind i en økonomisk fiasko, har jeg intet imod dette tiltag.

Antonio

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Antonio Forteza:

Hej Lasse,

Når du kommer så langt med din nye hjemmeside, så giv mig besked. Syntes det lyder som et god ide og tror den vil få succes.

Jeg er ikke nogen stor hjemmeside bygger, men informationer har jeg, altså dem fra gade plan, som fungere til dagligt.

Antonio

Hejsa Antonio

Du er mere end velkommen til at dele din viden, jeg er igang med ekstra funktioner, men selve wiki delen er færdig, så hvis du opretter en bruger, vil du have rettigheder til at dele din viden
Du kan se selve opstilling med de interaktive kort her.
Hvis du vil direkte til Bulgarien delen kan du besøge den her.

Da selve load delen er ikke er optimeret endnu kan der forventes nogle dele af sitet er sløvt, men det bliver fikset snart.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)