Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate, Wordpress Plugins osv.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle på Amino.

jeg har de sidste par dage kigget en del på Affiliate Marketing, og fundet ud af, at det skal da prøves. problemet er bare at jeg er totalt dårlig til Wordpress. Det har virkelig forvirret mig, jeg har dog nu fået lavet en side som jeg ikke er tilfreds med, men den er ok til at starte med, mens jeg så lære Wordpress rigtig at kende.

Men hvilke plugin's osv er gode at havde når man skal igang med Affiliate.. Og vil det være muligt for mig at lave min side i eks Iweb ?? eller er det for meget "apple" til at det vil spille ordenligt med Affiliate reklamerne ?

 

Venlig hilsen 

Reno.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens lave den i iWeb, men jeg tror måske du kommer ind i lidt problemer når det drejer sig om SEO delen i din opsætning.

Wordpress er i mine øjne den bedste mulighed når det kommer til simple hjemmesider, som jeg kan forstå er hvad du gerne vil lave.

Til Wordpress plugins er det nok meget rart at have et statistik system installeret, Google Analytics er min favorit. Der ligger desuden en masse gratis SEO plugins på Wordpress.org - så burde det gøre det en anelse lettere.

Nu er det ikke for at lave stor reklame for mig selv, men i går aftes lancerede jeg faktisk en gratis online guide til affiliate markedsføring - det kan være der er noget du kan bruge til dit site. :-)

Ellers skal du altid være velkommen til at sende mig en mail eller amino privat besked, så vil jeg gøre mit bedste for at hjælpe dig på vej. :-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da lige nævne følgende plugins:

 

  • Pretty Link - Kan lave dine affiliate links om til "pæne" links
  • WP table - Nemt og hurtigt at lave tabeller til fx prissammenligning.
  • All in One SEO - Ét af de bedste SEO plugins

 

Det var faktisk dem, jeg kunne på stående fod. Der findes også plugins til styre dine reklamer - men dem har jeg endnu ikke prøvet. Søg evt på "Affiliate" på plugin siden for wordpress, så skal du nok få nogle relevante plugins. 

Jeg kender ikke til iWeb. Det er muligt at du sagtens kan lave en affailite site ud fra det. Men ellers er Wordpress ikke så svært at komme igang med, og der findes et hav af "Kom igang med Wordpress"-videoer på YouTube :-)

 iPhone 6

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for de gode svar, jeg tjekker de Plugins.

Omkring iweb, er det præcis SEO delen der har gjort jeg ikke startede med bare at lave en side i iweb, da jeg ikke har meget forstand på hjemmeside opbygning generelt, er SEO ikke lige det jeg kaster mig ud i først.

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Reno

Hvis du og andre skal lave mange affiliate sites i Wordpress og skal bruge nogle templates kan jeg klart anbefale denne template generator. Det er super nemt, der er mange mulighed og man kan lave nogle virkelig fede templates, uden at kode! Der er en gratis prøveversion så I kan se om det er noget. 

mvh. Peter

tonere

[Affiliate del af link fjernet af Moderator. Affiliate links er ikke tilladte på Amino ]

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Munck:

Hej Reno

Hvis du og andre skal lave mange affiliate sites i Wordpress og skal bruge nogle templates kan jeg klart anbefale denne template generator. Det er super nemt, der er mange mulighed og man kan lave nogle virkelig fede templates, uden at kode! Der er en gratis prøveversion så I kan se om det er noget. 

mvh. Peter

tonere

Affiliate links er ikke velkommen på Amino.

 iPhone 6

Fra helsingør
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et afsnit om adsense som er googles affiliate program det er værd at kigge lidt på der har jeg haft virkelig gode oplevelser

mvh DGG

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan også prøve Martins (Exaweb) http://affiliatecms.dk/ det koster 1000 kr - mener jeg - og så er der alle de ting du skal bruge til affiliate. Bla har Martin lavet et plug-in så du ment kan oprette prissammenligninger. Mvh Kristian
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker alle for hjælpen :) skal rigtig igang i morgen, eftersom mit første forsøg på t flytte siden til roden gik helt galt. så valgte at starte helt om, da den var mega grim anyway. Men wordpress er installeret og rykket til roden, så nu skal der bare laves lidt arbejde på siden i morgen ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)