Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg bruge linkkataloger ?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
enig jeg mener heller ikke man kan lave 10.000 unikke på en dag , men kan bare det antal man kan klare og lave gode unikke links
Nu var det jeg ville sige med mit indlæg at det rent faktisk godt kan være skadeligt at få for mange links på en gang.

Så snart Google ser det som unaturligt, bliver det pludselig skadeligt.
Og hvis nu jeg skulle følge det du siger, at man bare skal lave så mange man kan klare i løbet af en dag, ja så kan det jo nemt blive til flere hundrede links på en dag. Og der er jeg ikke så sikker på at Google vil anse det som værende naturligt.

og da ingen rigtig kender Googles grænser, og der er en risiko, ja så ville jeg lade være med at opbygge så mange links på en gang, men i stedet tage den naturlige vej og opbygge få links af gangen. Hvilket vil sige ca 1-3 links om dagen, + det man fx får fra andre samt via de fora man er aktiv på. DEt bliver alligevel til en helt del links, og samtidig bliver de tilføjet stabilt over en længere periode.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig til at høre om man virkelig kan linke sine konkurrenter ud af google :-) 

anbefalinger af et site (LINK) kan være reelle eller fiktive. jo mere unikt og sammenhængen med det sted som det placeres desto mere værdi (tror arme jeg) det vil have for google.

At lave et link om dagen et helt år er vel en bedre (mere reel og vedvarende) anbefaling end 1000 link på en dag ud af et helt år (selv om det sikkert også har en værdi for tidspunktet).

Men hvad ved jeg! Jeg glæder mig bare til at høre seo kongernes besyv på denne tråd hehe.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg håbe jeg ikke er for heldig at komme medierne og lige pludselige får 1000 back links dagligt fra ekstrabladet mv , skal jeg passe på at få succes ? For kan det skade mig , jeg er lidt forvirret

kan konkurrenter virkelige linke en ud ? jeg tvivler ekstrem  meget lad os få et svar af de andre SEO hajer , for jeg vil da meget gerne have flere svar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

skovkjer:

tak for alle jeres svar.

Nu kunne det være spændende hvis en af seo guruerne herinde ville give det korrekte svar på om det skader at få så mange links på en gang eller om det bare er at tage hele striben på en gang.

 

Betyder intet om du 10.000 på en dag bare alle er unikke og ingen er ens men jeg tvivler du kan lave 10.000 unikke links dagligt

husk kvalitet links er bedre end 10.000 ens for vis ens er der mange der bare tæller som ingen værdi og er total tidsspild

I disse gamle tråde her var der nogle supersvar

 

http://www.amino.dk/forums/t/103382.aspx

 

 

 

 

 

http://www.amino.dk/forums/t/74875.aspx http://www.amino.dk/forums/t/74875.aspx

Der må jeg nok lige modsige dig en del.

Linkbuilding kan være skadeligt for ens hjemmeside hvis de opstår på en unaturlig måde, fx ved at der i dit eksempel kommer 10.000 links på en gang (selvom det nok er umuligt at skabe så mange links på en dag). Man kan ikke helt vide hvad der anses som værende unaturligt, da dette er forskelligt fra hjemmeside til hjemmeside, branche til branche, kun en ved hvad der er unaturligt og det er Google.

Derfor er en retningslinje som fx max 1-3 om dagen meget god at holde sig til, altså af dem man selv skaber via linkbuilding.

Dertil kommer så de links som andre bygger for en ved at linke til ens hjemmeside.

I sidste ende skaber dette mange links, på en naturlig måde og som Google ikke vil opfatte som unaturlige.

MVH Kim

Det lyder ekstrem konservativt i mine ører. De links man bygger skal jo også indekseres først og det kan jo tage dage og uger, selv med Caffeine updaten.

Der er jo også kæmpe forskel på at bygge links til et nyt site og et etableret ældre site. Man kan ryge i sandkassen, især hvis ens indhold er dårligt, men i min erfating sker det yderst sjældent. Jeg kender altså ikke mange der har oplevet det.

Hvis det var så 'nemt' at blive deindekseret i Google, så skulle der nok være en hel del personer med dårlig moral som ville bygge spam links til deres konkurrenter. Når det så alligevel ikke sker i større omfang, er det så ikke sandsynligt at risikoen for at blive straffet alligevel ikke er så stor?

Jeg vil næsten gå så vidt som at sige at det er umuligt at bygge for mange links så længe det foregår manuelt.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

skovkjer:

tak for alle jeres svar.

Nu kunne det være spændende hvis en af seo guruerne herinde ville give det korrekte svar på om det skader at få så mange links på en gang eller om det bare er at tage hele striben på en gang.

 

Betyder intet om du 10.000 på en dag bare alle er unikke og ingen er ens men jeg tvivler du kan lave 10.000 unikke links dagligt

husk kvalitet links er bedre end 10.000 ens for vis ens er der mange der bare tæller som ingen værdi og er total tidsspild

I disse gamle tråde her var der nogle supersvar

 

http://www.amino.dk/forums/t/103382.aspx

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.amino.dk/forums/t/74875.aspx http://www.amino.dk/forums/t/74875.aspx

 

Der må jeg nok lige modsige dig en del.

Linkbuilding kan være skadeligt for ens hjemmeside hvis de opstår på en unaturlig måde, fx ved at der i dit eksempel kommer 10.000 links på en gang (selvom det nok er umuligt at skabe så mange links på en dag). Man kan ikke helt vide hvad der anses som værende unaturligt, da dette er forskelligt fra hjemmeside til hjemmeside, branche til branche, kun en ved hvad der er unaturligt og det er Google.

Derfor er en retningslinje som fx max 1-3 om dagen meget god at holde sig til, altså af dem man selv skaber via linkbuilding.

Dertil kommer så de links som andre bygger for en ved at linke til ens hjemmeside.

I sidste ende skaber dette mange links, på en naturlig måde og som Google ikke vil opfatte som unaturlige.

MVH Kim

 

 

Tak for links til de tråde var god info.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forstået at alle de tekster jeg skriver i div links, skal være unike...

- men hvor unike skal de være?

nogle få ord der er ændret?

Rækkefølgen af produkter?

eller en helt anden tekst?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart helt anden tekst hver gang , med tvivler man meget  det kan lade sig gøre ,det bliver nærmest umulig at beskriv noget ligne samme med helt anden tekst , vis det er samme ord du går efter og vis du kunne skrive unike hele vejen igennem alle tekster er det suverænt godt gjort .

med gør dit bedste og ændre dem så meget du kan , så bliver links kataloger og artikle sider glade for dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Det lyder ekstrem konservativt i mine ører. De links man bygger skal jo også indekseres først og det kan jo tage dage og uger, selv med Caffeine updaten.

Der er jo også kæmpe forskel på at bygge links til et nyt site og et etableret ældre site. Man kan ryge i sandkassen, især hvis ens indhold er dårligt, men i min erfating sker det yderst sjældent. Jeg kender altså ikke mange der har oplevet det.

Hvis det var så 'nemt' at blive deindekseret i Google, så skulle der nok være en hel del personer med dårlig moral som ville bygge spam links til deres konkurrenter. Når det så alligevel ikke sker i større omfang, er det så ikke sandsynligt at risikoen for at blive straffet alligevel ikke er så stor?

Jeg vil næsten gå så vidt som at sige at det er umuligt at bygge for mange links så længe det foregår manuelt.

Først og fremmest har jeg ikke brugt ordet "Deindekseret".
Du skal da have lov til at mene at det er konservativt. Men fakta er at man kan blive straffet hvis man bygger links på en forkert måde. Jeg ved det, andre søgemaskineeksperter ved det og siger det samme som jeg, så der er egentlig ikke så meget at diskuterer omkring dette emne, er der en risiko, skal man helst lade være, medmindre man er parat til at løbe den risiko.

Yderligere siger Google selv at det er ok at få mange links, så længe det sker naturligt, og det at du selv bygger en masse links, og skriver dig ind i diverse kataloger og meget andet er nu engang ikke så naturligt som Google gerne vil have det skal være. Så også dér er der en risiko for at blive opdaget, både af konkurrenter men også af Google.

Så hvis du eller andre gerne vil prøve at bygge så mange links de nu kan nå og orker på en dag, jamen så skal de da være velkommen til det, men jeg siger bare det er ikke noget jeg vil anbefale.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Erik Hamre:

Det lyder ekstrem konservativt i mine ører. De links man bygger skal jo også indekseres først og det kan jo tage dage og uger, selv med Caffeine updaten.

Der er jo også kæmpe forskel på at bygge links til et nyt site og et etableret ældre site. Man kan ryge i sandkassen, især hvis ens indhold er dårligt, men i min erfating sker det yderst sjældent. Jeg kender altså ikke mange der har oplevet det.

Hvis det var så 'nemt' at blive deindekseret i Google, så skulle der nok være en hel del personer med dårlig moral som ville bygge spam links til deres konkurrenter. Når det så alligevel ikke sker i større omfang, er det så ikke sandsynligt at risikoen for at blive straffet alligevel ikke er så stor?

Jeg vil næsten gå så vidt som at sige at det er umuligt at bygge for mange links så længe det foregår manuelt.

Først og fremmest har jeg ikke brugt ordet "Deindekseret".
Du skal da have lov til at mene at det er konservativt. Men fakta er at man kan blive straffet hvis man bygger links på en forkert måde. Jeg ved det, andre søgemaskineeksperter ved det og siger det samme som jeg, så der er egentlig ikke så meget at diskuterer omkring dette emne, er der en risiko, skal man helst lade være, medmindre man er parat til at løbe den risiko.

Yderligere siger Google selv at det er ok at få mange links, så længe det sker naturligt, og det at du selv bygger en masse links, og skriver dig ind i diverse kataloger og meget andet er nu engang ikke så naturligt som Google gerne vil have det skal være. Så også dér er der en risiko for at blive opdaget, både af konkurrenter men også af Google.

Så hvis du eller andre gerne vil prøve at bygge så mange links de nu kan nå og orker på en dag, jamen så skal de da være velkommen til det, men jeg siger bare det er ikke noget jeg vil anbefale.

MVH Kim

ok tvivler stadigvæk på dit svar at konkurrenter kan lave links og ødelægge ens side og hvad så med vis man  har  succes og får masser af gode omtale og links fra alle mulig medier og hjemmesider  og 10.000 vis begynder at linke til en , skal jeg så skrive til alle nyheds medier at de ikke må linke til min siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
ok tvivler stadigvæk på dit svar at konkurrenter kan lave links og ødelægge ens side og hvad så med vis man  har  succes og får masser af gode omtale og links fra alle mulig medier og hjemmesider  og 10.000 vis begynder at linke til en , skal jeg så skrive til alle nyheds medier at de ikke må linke til min siden

 

Uden overhoved at have forstand på det, så tænker jeg at det fra Googles side nok er programeret ind søgerobotten at skelne mellem linkkataloger og nyhedskilder.

De har vel i forvejen givet link fra de to kilder, forskellige værdi.

eller hva.....?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)