Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tv koncept

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne vide hvad er mulighederne for at sælge et tv koncept til et tv program?

Jeg skrev en engelsk stil om et koncept, som hun synes at skal prøve at sælge det :)

hvad er mulighederne for at sælge et tv program i Dk? Og hvad er rettighederne for mig, når jeg kommer /skriver til en tv kanal?

ved nogle hvad priserne ligger på for et tv koncept?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nesuz

Jeg ved desværre ikke, hvad priserne ligger på for et TV-koncept, men jeg er sikker på, at du vil kunne forhandle en rigtig god pris, hvis TV-selskabet mener, at der er kommercielt potentiale i det.

Du skal dog efter min mening ikke sende en synopsis af konceptet på skrift, men undersøge mulighederne for, om de vil lade dig komme ind og præsentere idéen. Du bør endvidere også tage dig dine forholdsregler, så de ikke bare stjæler idéen. Du kan eventuelt alliere dig med en advokat, der er villig til at bistå dig, såfremt du sælger idéen.

Min kusine arbejder i øvrigt på TV 3 Danmark, så øøh...:-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hihi oke :)

men tror ikke at tv3 vil være interesseret i det :)

De har noget som ligner meget lidt :)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Hun har så også kontakter på hendes gamle arbejdsplads Kanal 4 (hun var ansat der dengang, det hed TV Danmark).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

kanal 5 kunne godt være en mulighed 9

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Hej

Jeg vil gerne vide hvad er mulighederne for at sælge et tv koncept til et tv program?

Jeg skrev en engelsk stil om et koncept, som hun synes at skal prøve at sælge det :)

hvad er mulighederne for at sælge et tv program i Dk? Og hvad er rettighederne for mig, når jeg kommer /skriver til en tv kanal?

ved nogle hvad priserne ligger på for et tv koncept?

Jeg ved ikke så meget om den verden, men det var måske bedre at kontakte et produktionsselskab (f.eks. Blu eller Nordisk Film) i stedet for TV-Kanalerne direkte .

mvh
Jan

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Nesuz:

Hej

Jeg vil gerne vide hvad er mulighederne for at sælge et tv koncept til et tv program?

Jeg skrev en engelsk stil om et koncept, som hun synes at skal prøve at sælge det :)

hvad er mulighederne for at sælge et tv program i Dk? Og hvad er rettighederne for mig, når jeg kommer /skriver til en tv kanal?

ved nogle hvad priserne ligger på for et tv koncept?

 

 

Jeg ved ikke så meget om den verden, men det var måske bedre at kontakte et produktionsselskab (f.eks. Blu eller Nordisk Film) i stedet for TV-Kanalerne direkte .

mvh
Jan

 

Hvorfor det ?:)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Nesuz:

Hej

Jeg vil gerne vide hvad er mulighederne for at sælge et tv koncept til et tv program?

Jeg skrev en engelsk stil om et koncept, som hun synes at skal prøve at sælge det :)

hvad er mulighederne for at sælge et tv program i Dk? Og hvad er rettighederne for mig, når jeg kommer /skriver til en tv kanal?

ved nogle hvad priserne ligger på for et tv koncept?

Jeg ved ikke så meget om den verden, men det var måske bedre at kontakte et produktionsselskab (f.eks. Blu eller Nordisk Film) i stedet for TV-Kanalerne direkte .

mvh
Jan

Fuldkommen underordnet. Produktionsselskabet er en afdeling, der arbejder for selve TV-kanalen.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nesuz

Jeg arbejder jo med forskellige filmhold i København til mine videoer, og andre tv koncepter, så jeg vil meget gerne uforpligtende hjælpe dig. Jeg har også et godt netværk af journalister, tv-værter m.m.

Send mig en mail hvis du ønsker sparring - kontakt@tdomedia.dk

 

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas de Oliveira:

Hej Nesuz

Jeg arbejder jo med forskellige filmhold i København til mine videoer, og andre tv koncepter, så jeg vil meget gerne uforpligtende hjælpe dig. Jeg har også et godt netværk af journalister, tv-værter m.m.

Send mig en mail hvis du ønsker sparring - kontakt@tdomedia.dk

 

 

kontakter dig senere idag?

Hvordan vil du hjælpe mig ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)