Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du spørge Jesper Buch om??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Jeg kunne godt tænke mig at spørge ham hvordan han kommer på hans ideer om det bare er noget der kommer og går eller om det er noget han tænker over i lang tid (uddybte om han laver nogle forskellige ting for at komme på ideer om han sidder og flasher andres sider eller om han bare læser en bog)

 

ved godt det er et lidt underligt spørgsmål men tja.

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nogle spørgsmål:

Hvilke råd vil han give i forbindelse med internationalisering af en hjemmeside, der sælger ikke-fysiske produkter?

Hvilke mindre hjemmesidekoncepter ville han ønske han var medejer af? Jeg tænker ikke på store og meget kendte hjemmesider.

Hvad har været de største problemer ved at internationalisere Just-eat?

 

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke praktiske opstartsproblemer løb du ind og hvordan løste du dem? Eksempelvis uvillige annoncører, lån i banken og manglende viden på et område.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis han skulle starte forfra med at udvikle et nyt projekt efter eget valg og 50.000 der kunne bruges på projektet, hvilke erfaringer ville være de allervigtigste han ville tage med sig fra sit tidligere virke og som ville være afgørende for det nye projekts succes?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Har det været et problem for ham at blive et kendt ansigt?

2. Er hans liv blevet nemmere med millionerne? :)

3. Hvilke problemer er der kommet som ikke var der før?

4. Har det været muligt for ham at give nogle pengegaver til familie og tætte venner?

5. Life comes down to a few moments. Hvilke vigtige øjeblikke har formet Jespers liv/succes?

Thats about it.

Godt initiativ.

 

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Beck Christensen:

Kanon spørgsmål Simon...

Mark - Du smider lige en update her på Amino når podcastet er i luften ikke?

Hej Janus, 

Mark er ikke online lige nu, så jeg svarer :-) (jeg er den anden del af teamet)

Jo, vi lægger selvfølgelig updates op her på amino, angående interviews og andet :-) og især når siden går i luften, hvilket er planlagt til den 15. November, hvor du også kommer til at kunne høre interviewet.

Dbh. Kristoffer

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Beck Christensen:

Simon M:

Hej Mark,

Et lidt anderledes spørgsmål - måske lidt specielt, men kunne godt tænke mig at spørge ham om:

Hvad ville han gøre hvis han i morgen mistede alle sine penge og blev smidt ud af alle hans nuværende projekter?

Kanon spørgsmål Simon...

Mark - Du smider lige en update her på Amino når podcastet er i luften ikke?

Det kan du tro, det bliver den 15 November. Du er velkommen til at tilmelde dig  vores nyhedsbrev på siden, så får du automatisk besked Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Dorph Olesen:

Janus Beck Christensen:

Kanon spørgsmål Simon...

Mark - Du smider lige en update her på Amino når podcastet er i luften ikke?

Hej Janus, 

Mark er ikke online lige nu, så jeg svarer :-) (jeg er den anden del af teamet)

Jo, vi lægger selvfølgelig updates op her på amino, angående interviews og andet :-) og især når siden går i luften, hvilket er planlagt til den 15. November, hvor du også kommer til at kunne høre interviewet.

Dbh. Kristoffer

Hov kan se at du kom før mig med svar på spørgsmålet Smile

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne vide hvordan han griber dette an og hvordan han vil gøre for at det ikke sker i fremtiden, og hvad han syntes om dette.

http://www.comon.dk/nyheder/Konkurrenter-beskylder-Just-Eat-for-beskidte-metoder-1.374749.html

.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)