Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I hvilket land skal jeg bo?

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:

Lasse

 

Hong Kong er meget sikkert. Det er et finanscentrum for asien saa der er typisk ingenting at vaere bange for. Der er masse politi paa gaden og de er soede og rare. -Ingen riots -folk demonstrerer paent og autoriteter opfoerer sig eksemplarisk.

Jeg har aldrig set eller hoert om nogen som har foelt sig truet i Hong Kong. -Overgraensen til Kina kan det dog vaere en smule mere "dodgy" men det er ingenting sammenlignet med Sydamerikanske lande.

 

Mvh

Sameh

Tak for svaret, jeg vil afsætte noget tid til at læse meget mere om det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætterskibet lagde til kaj i Københavns havn i går

Iværksætterskibet, der sejler verden rundt med 34 danske iværksættere og deres familier lagde til kaj i Københavns havn i går. Her vil skibet blive liggende hele sommeren medens iværksætterne og deres familier nyder det danske vejr når det er bedst. 

Sidste år var skibet bl.a. i Hong Kong og planen for næste vinter er at cruice rundt i det Karibiske hav og afslutte i 2 måneder på Key West. Skibet har været en stor succes for alle de iværksættere, der arbejder online for de nyder altid at kunne sejle hen hvor vejret er godt.

Netop fordi internetforbindelsen er så vigtig, er skibet forsynet med 3 uafhængige satelitforbindelser....

---------------------

Nå, det var bare en drøm. Jeg må hellere komme i gang. Og solen skinner jo i dag kan jeg se Smile

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Australien matie!

Det er lidt dyrt ellers opfylder det alle dine :)

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)