Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side med indtjening fra affiliate salg sælges! Omsætning over 230.000 kr. i 2010.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra århus
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

også her:

 

thomas@zimmermann-byg.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nogen, der gider at uddybe disse tal:

"Siden har omsat for 236.335,00 Kr. (2010) som giver en udbetaling på 9.336,12 Kr."

Jeg kan ikke få dem til at hænge sammen?

 

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar til en PM også ;)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen, der gider at uddybe disse tal:

"Siden har omsat for 236.335,00 Kr. (2010) som giver en udbetaling på 9.336,12 Kr."

Jeg kan ikke få dem til at hænge sammen?

 

Dbh

Thomas

Vi ved ikke hvor store procenterne er på det han har omsat for.

Hvis han mener at hans affiliate intjening er 9336 kroner for en omsætning på 236.335 kroner, er det kun 4% han får som affiliate. Det er godt nok ikke meget, men vi ved jo heller ikke hvad han sælger.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Nogen, der gider at uddybe disse tal:

"Siden har omsat for 236.335,00 Kr. (2010) som giver en udbetaling på 9.336,12 Kr."

Jeg kan ikke få dem til at hænge sammen?

 

Jeg vil gætte på at det hænger sådan sammen, at de affiliates han linker til, igennem de besøg han har sendt dem har omsat for 236.335,00 kr., hvilket har givet ham en kommission på 9.336,12 kr. :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Det er godt nok en chokerende lav belønning for at skaffe hans affiliates en omsætning på 236.335 kr.!?

Jeg er selv i gang med flere Affiliate projekter, bl.a. et stort, internationalt, engelsksproget website, men hvis belønningen er så lav, så kan jeg da godt blive helt bekymret for, hvad jeg i sidste ende får ud af alle mine anstrengelser!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hmm. Det er godt nok en chokerende lav belønning for at skaffe hans affiliates en omsætning på 236.335 kr.!?

Jeg er selv i gang med flere Affiliate projekter, bl.a. et stort, internationalt, engelsksproget website, men hvis belønningen er så lav, så kan jeg da godt blive helt bekymret for, hvad jeg i sidste ende får ud af alle mine anstrengelser!

Dbh

Thomas

Det variere jo meget afhængig af branche osv :) Men det er nu altid godt at undersøge hvad der er at tjene før man går igang med et projekt ;P

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hmm. Det er godt nok en chokerende lav belønning for at skaffe hans affiliates en omsætning på 236.335 kr.!?

Jeg er selv i gang med flere Affiliate projekter, bl.a. et stort, internationalt, engelsksproget website, men hvis belønningen er så lav, så kan jeg da godt blive helt bekymret for, hvad jeg i sidste ende får ud af alle mine anstrengelser!

Dbh

Thomas

Haha - Og hvis han yderligere har udgifter til Adwords også...

Ahh.. Jeg tror nu mere bare at det er i hans tilfælde. Personligt oplever jeg langt fra en så lille procentdel :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

TT Tekstforfatter:

Nogen, der gider at uddybe disse tal:

"Siden har omsat for 236.335,00 Kr. (2010) som giver en udbetaling på 9.336,12 Kr."

Jeg kan ikke få dem til at hænge sammen?

 

Jeg vil gætte på at det hænger sådan sammen, at de affiliates han linker til, igennem de besøg han har sendt dem har omsat for 236.335,00 kr., hvilket har givet ham en kommission på 9.336,12 kr. :-)

Jeps det er sådan det hænger sammen.

Nu er det ikke noget jeg har brugt mange timer på. Min gamle samarbejdspartner har kørt Google Ads og jeg har bare betalt Big Smile Jeg elsker jo at kode og interessere mig ikke synderligt for markedsføring. Så jeg tror det er en god side for en der kan lidt på dette område.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)