Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Aminoer til testing af vores hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mange tak, det ville være herligt efter al den slid vi har brugt på det. Tror også jeg er så småt på vej i seng, så man kan være bare lidt "frisk" til mandag  [;) !

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:

Jo mange tak, det ville være herligt efter al den slid vi har brugt på det. Tror også jeg er så småt på vej i seng, så man kan være bare lidt "frisk" til mandag  [;) !

Det sandt. Meeeeen iværksættere sover jo aldrig helt vel? Især ikke når alle idéerne ramler rundt oppe i skalden på en! :) Jeg vil nu alligevel prøve dog - så sov godt! :)

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det er vel rigtigt nok, skal også lige strikke en eller to facebook annoncer sammen Wink

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw! Flot hjemmesideYes

SEO mæssigt er det en god idé at starte med at lave unikke titler på alle sider. Alt tekster til billederne og sørge for at have tekst på siden som er relevant  for indholdet.

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Tak for feedback :)

Ang. SEO optimering ville det så kunne betale sig for en side som vores at betalte nogle for at hjælpe med at lave det, eller skulle vi hellere selv lave det ?

I så fald vi valgte at købe os til det, hvad vi det ligge prismæssigt for at få optimeret siden godt ?

Venlig hilsen

Frederik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)