Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du starte, hvis du have 250.000kr ?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er én som har sendt pm til mig. Han påstår at have en god ide, men jeg SKAL betale for høre ideen!Skype-Giggle

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, platugler er der rigeligt af.

Jeg ville smide dem i forskellige projekter. Måske endda 50k af dem i en investeringsforening.

Smide 100k efter et iværksætter projekt du synes om og som ser lovende ud, få nogle procenter der.

lade 100k stå på en "højrentekonto" så du altid har en buffer til uforudsete udgifter/muligheder.

Der er masser af firmaer her på Amino der kunne bruge dine penge, og ville give dig nogle % for det.

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

opkøb et firma der køre idag fx kiosk, rengøring, maler, mure, online webshop 

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Star Service:

opkøb et firma der køre idag fx kiosk, rengøring, maler, mure, online webshop 

 

Du får ikke meget firma for 250.000kt Stick out tongue

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså inden du begynder at sælge investeringsmuligheder, så skal du lige have gjort op med dig selv, hvor længe pengene skal bindes?
Derefter skal du beslutte dig for din risiko profil. Skal det være en stensikker investering, eller må det gerne være en risikofyldt investering med høj gevindst til følge?

En lejlighed er jo en langsigtet investering, og vil kræve at du binder pengene over en længere årrække.

Er det derimod en kortere horisont, så skal du nok ud i noget handel med varer eller ydelser i en eller anden form. Alternativt kunne du låne pengene ud til virksomheder, som har svært ved at skaffe kapital. Beløbet er ik stort, men der findes mange firmaer, som ik kan låne i banken pt... Ellers brug 1 dag på Amino, og du forstår hva jeg mener ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg ville nok sætte dem i banken for så havde jeg jo snart  1 million Smile for jeg har jo lejlighed , med man tænker sig om før man bruger penge .

med ellers bruger jeg lidt penge på min strip side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

larsjørgen:
Glem devsjove ideer lidt og vær realistisk . Køb statsobligationer di giver et sikret fast årligt afkast . Fast ejendom er stadig op til 30% overvurderet i forhold til realverdien , og har du tænkt på tab ved fraflytning . Hvis nu det viser sig at være skiderrikker der smadrer lejligheden og eller stikker af fra huslejen uden at kunne eller ville betale HVAD vil du så gøre . Pengene kan dog holdes hjemme hvis du køber et flere dobbelthus med plads til dig og din familie plus en udlejning . Der er speciele regler om beskatning af dette hvis lejen erpå under 25000 Kr . ellers er det ren tilsætning !

HELT ENIG

Hvis du smidder dine 250.000 i ejendom pt .med de stadig totalt opskruede priser, er det sku mere fornuftig at holde et grill party og bruge dem til at tænde op med, så har du da i det mindste lidt sjov for penge.

Lad 1/3 stå i banken, brug en 1/3 på  (fyskiske) guldbarer og gem dem i en bank boks, køb dåsemad for resten og gem det et sikkert sted (http://da.wikipedia.org/wiki/Gullaschbaron) du skal sikkert ikke sælge til fronten, men når kristen først rigtig tager fat bliver din avance astronomisk, hvis ikke kan du jo altid spise det Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

brug 250.000 kr. på at købe baggrundsbillede annonce på Amino :P

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

brug 250.000 kr. på at købe baggrundsbillede annonce på Amino :P

Big SmileBig SmileBig SmileYes

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

larsjørgen:
Glem devsjove ideer lidt og vær realistisk . Køb statsobligationer di giver et sikret fast årligt afkast . Fast ejendom er stadig op til 30% overvurderet i forhold til realverdien , og har du tænkt på tab ved fraflytning . Hvis nu det viser sig at være skiderrikker der smadrer lejligheden og eller stikker af fra huslejen uden at kunne eller ville betale HVAD vil du så gøre . Pengene kan dog holdes hjemme hvis du køber et flere dobbelthus med plads til dig og din familie plus en udlejning . Der er speciele regler om beskatning af dette hvis lejen erpå under 25000 Kr . ellers er det ren tilsætning !

HELT ENIG

Hvis du smidder dine 250.000 i ejendom pt .med de stadig totalt opskruede priser, er det sku mere fornuftig at holde et grill party og bruge dem til at tænde op med, så har du da i det mindste lidt sjov for penge.

Lad 1/3 stå i banken, brug en 1/3 på  (fyskiske) guldbarer og gem dem i en bank boks, køb dåsemad for resten og gem det et sikkert sted (http://da.wikipedia.org/wiki/Gullaschbaron) du skal sikkert ikke sælge til fronten, men når kristen først rigtig tager fat bliver din avance astronomisk, hvis ikke kan du jo altid spise det Big Smile

Det er nok ikke det bedste tidspunkt købe guldbarer i.:)

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)