Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 11 ud af 13 (121 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stefan_S:

Jeg tror du bruger nogle andre briller end mig. Når jeg læser hvad Lagersalg skriver, så forstår jeg, at han gerne vil vide hvad manden på gulvet tjener. Han kan sagtens finde virksomhedens regnskab, men det betyder hat og nøgler.

Så egentligt svarer det til, at du går til en ansættelsessamtale og kræver at få vide hvad lønnen er. Længere er det ikke.

Sammenligningen er på en måde ulogisk. MLM skal oplyse gennemsnits provision for de forskellige niveauer man kan opnå. Derfor mener jeg at de tal man har fra firmaet ikke bare er røv og nøgler, hvorimod detaljerne for en enkelt person absolut INTET har med "hvad lønnen er". Det betyder jo at alle der er nye i MLM aldrig må rekruttere. Der er ingen fast løn i MLM, og hvad personen tjener er jo ikke ensbetydende med at du kan opnå det samme. Derfor er det afregningsmodellen der fokuseres på når der bruges tid på en forretningspræsentation. Du stiller dig for søren da heller ikke op til en jobsamtale og spørger "chefen" hvad han tjener.

Lagersalg123 - JEN:

Korrekt.

Ingen af de 2 mlm´er har overbevist mig.

Den ene vil ikke forstå at jeg ved rekruttering gerne vil se hardcopy bevis på en eller anden form for indtjening.

Den anden vil ikke give mig information om produktet.

Så hvor efterlader det mig og hvilket indtryk har man så lige af mlm?

Men at de vælger at fokusere på det negative og tage det som personangreb, kan jeg ikke gøre noget ved Smile

For det første er dette ikke en rekruttering, og jeg har i første svar nævnt at jeg da godt kan vise dig min afregning ved en forretningspræsentation.

Om jeg tager det som et personangreb ved jeg da ikke, du vil vurdere en branche MLM udfra en enkelt persons indtjening. Uden at kigge på selve kompensationsplanen eller noget andet.

Igen...dette er et generelt MLM indlæg som ikke omhandler specifikke produkter eller firmaer. Jeg har ikke lavet indlægget for at rekruttere dig, så jeg kan da gøre det at jeg sender dig en pm med et cvr nr. til en kollega - således at du kan få en præsentation og evt. rekruttering under ham. Men hvis nu tallene ser godt ud, hvad så? Så tager du et møde med ham eller hvad..

Produkt indhold kan ses på firmaets hjemmeside....intet hemmeligt her...

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Sammenligningen er på en måde ulogisk. MLM skal oplyse gennemsnits provision for de forskellige niveauer man kan opnå. Derfor mener jeg at de tal man har fra firmaet ikke bare er røv og nøgler, hvorimod detaljerne for en enkelt person absolut INTET har med "hvad lønnen er".

Gennemsnitsprovision er det eneste man oplyser? 

Når jeg taler om manden på gulvet, mener jeg ikke bare EN person. Men et klart billede om hvad hele showet handler om.

Super, der er en eller anden tabel der fortæller hvad man KAN opnå, men ingen der fortæller det HAR jeg opnået. Kan du ikke se det interessante i det?

Martin Slot:

Det betyder jo at alle der er nye i MLM aldrig må rekruttere. Der er ingen fast løn i MLM, og hvad personen tjener er jo ikke ensbetydende med at du kan opnå det samme. Derfor er det afregningsmodellen der fokuseres på når der bruges tid på en forretningspræsentation. Du stiller dig for søren da heller ikke op til en jobsamtale og spørger "chefen" hvad han tjener.

Jeg er bedøvende ligeglad hvad Chefen tjener. Det handler stadig om en selv. 

Gik du seriøst ind i MLM uden, at spørge: "hvor meget kan jeg forvente at tjene?".

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Nu gider jeg ikke gå i detaljer med alt i denne debat.
Men jeg har set det snart 100 gange før.
Relativt nye MLM folk kommer ind på Amino for at rekruttere nye prospekts.
De er blevet lovet guld og grønne skove og har set dokumenteret at nogle folk har tjent kassen på MLM og det er sikkert rigtigt nok.

Nu er jeg ikke ny i MLM, og jeg syntes heller ikke mit indlæg skriger at rekruttering, for jeg siger jo bl.a. netop at folk skal tage fat i dem som de måske har spurgt på en mail. At tro man ved hvad det drejer sig om efter at have læst et indlæg her eller modtaget en mail, er i mine øjne en bjørnetjeneste for begge parter.

Jeg lover ingen guld og grønne skove, men skriver overordnet at der er masser af penge i MLM. Og det viser hverken min afregning eller de danskere der tjener mest et retfærdigt billede af.

Dette var et forsøg på:

1. At fortælle at der er mange penge i MLM

2. At fortælle at man intet overblik over forretningsmuligheden får ved en mail eller et indlæg.

3. At fortælle nogle af de ting der skal til. Og i år er der faktisk mange MLM folk der er gået igang.

4. At man ikke bare skulle kontakte mig...men kontakte en af de MLM folk man har snakket med herinde.

Martin Thorborg:

De prøver at lokke folk ind i folden med den energi de har fået til møderne og ved at videregive de fantastiske historier de har hørt.

Det er muligt nogle gør sådan, men de MLM præsentationer vi har minder om den snak du og Michelle Hviid m.fl. havde på scenen i forum (samt andre af de foredrag der var på scenen). I bund og grund er det jeg ønsker lige meget hvor jeg finder mine emner, en personlig snak...om det så er på skype eller på mobilen er underordnet. Og der er ingen der bliver lokket til noget som helst, det er personlig dialog efterfulgt at en tænkepause frem til et møde.

Martin Thorborg:

Når de bliver angrebet, så bliver de sure, fordi de intet har at forsvare sig med.
De forstår ikke helt produkterne, de har ikke tjent det store selv og kan derfor ikke bevise at de kan tjene penge på det. Det eneste de kan gøre er at viderefortælle de fantastiske historier som de har hørt.

Dette syntes jeg er en meget spøjs kommentar. Syntes tonen i de sidste mange indlæg har været aldeles fornuftig. Men vi er bare ikke enige om hvad det er som er vigtigt for vurderingen af MLM, hvis en persons indtjening er vigtig, så kan nye jo aldrig få lov til at skrive. Og MLM er ikke anderledes end andre brancher, fordi en har succes så er det ikke sikkert at andre bliver det.

Produkterne er ikke hemmelige, men er ikke det vigtigste når en forretningsmulighed skal beskrives og forklares. Jeg er ikke på amino for at sælge noget, derfor syntes jeg det er ærgerligt at det kommer til at handle så meget om produkter.

Martin Thorborg:

Da vi på Amino har hørt de fantastiske historier mange gange før, så bliver vi lidt trætte af dem. For det der sker er det samme. Enten kommer folk tilbage og giver os ret i at der ikke var penge i skidtet, eller også hører vi aldrig fra dem igen. Havde de haft succes, så var der nok bare 1 der var kommet tilbage med en kopi af sin lønseddel, bare 1 ikke?

Der er penge i MLM, det går jeg ikke udfra at du er uenig med mig i? Så dette indlæg er ingen fantast historie, men et af de første svar var "naive" og at man ikke fatter hvorfor folk vælger MLM.

Der er ingen fantast historier ved alle MLM indlæg, men til gengæld er der stort set hver gang samme type svar fra folk der ikke har været til en forretningspræsentation.

Der er helt sikkert mange der har fejlet, men er det ensbetydende med at de har sagt forkert? Hvornår er det at lønsedlen er vigtig? Hvis jeg hiver fat i en af dem der har skrevet herinde tidligere og får ham til at smide lønsedlen på...hvad så? Betyder det at i kan tjene det samme...nej det betyder at en fantasthistorie lige pludselig er vigtig. Og selvom man ved hvad der skal til for at få succes, så er det jo langt fra sikkert at man gør det. Der er nogen der skal ud af en komfort zone og der er nogle der er længere tid om det end andre.

Hvad kan min afregningsseddel bruges til? i en vurdering af forretningskoncept.

MLM er ikke særlig vellidt på Amino, hvilket katetorien også viser, samt de mange svar. Og det har da også gjort at mange erfarne MLM'ere ikke bruger Amino. Jeg har 5 danske uplines hvor ingen af dem skænker Amino en tanke. Jeg er bare for stædig...

Martin Thorborg:

Jeg er ikke MLM hader. Jeg syntes grundideen er fin, men jeg ser det bare ikke virke i Danmark.

Det er lige præcis det der gør at vi er mange der gerne vil have en personlig og professionel dialog. Og det mener jeg ikke en lønseddel fra hverken mig, en ny, Lars Krøl eller nogen andre vil være.

For hvad er det der gør at de super erfarne MLM danskere ikke bruger Amino - iværksættere og entreprenører i stride strømme.

Hvis vi bare sammenligner med Norge, så er der færre indbyggere men deroppe er MLM stort og på få år har Norge overhalet Danmark og blevet langt større.

Da tråden er en MLM tråd kan jeg da godt hive fat i en af de skribenter der har været på Amino tidligere fra et af de andre selskaber (så det ikke er en markedsføring af mit eget) og høre om han vil smide sin seddel på....Men er det virkelig et seriøst bevis på at der er muligheder i branchen?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stefan_S:

Gennemsnitsprovision er det eneste man oplyser? 

Når jeg taler om manden på gulvet, mener jeg ikke bare EN person. Men et klart billede om hvad hele showet handler om.

Super, der er en eller anden tabel der fortæller hvad man KAN opnå, men ingen der fortæller det HAR jeg opnået. Kan du ikke se det interessante i det?

Jeg er bedøvende ligeglad hvad Chefen tjener. Det handler stadig om en selv. 

Gik du seriøst ind i MLM uden, at spørge: "hvor meget kan jeg forvente at tjene?".

Jamen vi er da helt enige...whats in it for me... Og det handler jo ikke om hvad personen der invitere til et møde tjener.  Det handler som du siger om et klart billede af hvad det handler om =forretningsmuligheden. Det handler om hvad jeg kan tjene= aflønningsplan. Disse to ting er jo hvad vi ønsker at præsentere på en måde så vi har en professionel dialog samtidig. For mig handler dette om at tale sammen...er man i tvivl så spørger man...modsat når det er på skrift, så går ens hjerne jo igang med at danne svar selv.

Du mener måske ikke at gennemsnits provision er værd at vide?

Tabellen viser gennemsnittet af hvad der tjenes.

Så dette kan du opnå, men da jeg ikke har opnået det, så kan jeg ikke tale om det eller hvordan skal det forståes? Jo jeg kan godt se det kan være interessant når forretningsmuligheden er præsenteret. Men alle er jo startet samme sted og hvis det lige pludselig kun er erfarne der har opnået dette, hvordan skal nye så komme igang?

Forretningsmuligheden - konceptet er jo det samme om der så står 50.000 på provisionen eller 5.000,- Så jeg har svært ved at forstå at en der HAR prøvet det er vigtigere end selve konceptet.

 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

forstår ikke hvorfor folk er så vilde efter at få vist de lønseddeler. hvad folk tjener på det de forskellige mlm firmaer kommer da ikke andre ved..

Hvis det er fordi de ikke tror på at man kan tjene penge på det så må de jo enten prøve at ta chancen.   Men det er jo så let at sidde og brokke sig over der ikke er nogle der vil smide lønseddelnettet.

Ang hvilke ingridienser der indgår i en parfumen så det kan bevises at der findes et produkt magen til der er billigere. Det er sku da en gang pladder og fyre af Stick out tongue

man vil næsten altid kunne finde ligende produkter der er billigere lige meget hvad man sælger

For mit vedkommende så handler det ikke om at tjene 1 million på 1 md. men om at ka' lide det man laver, jeg har selv været i LR hvor jeg startede for godt 7 år siden og har da også tjent til dagen og vejen + mere, det er da også rart at man er sin egen chef og økonomisk uafhænig. PT er jeg inaktiv i LR da jeg har valt at arbejde med NWA da der er mange flere muligheder og produkter.

i NWA har jeg i min struktur under mig nogle der tjener langt mere end jeg selv gør, jeg ligger pt på et par tusinde kr. i md i NWA

 

 

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

soeland:

forstår ikke hvorfor folk er så vilde efter at få vist de lønseddeler. hvad folk tjener på det de forskellige mlm firmaer kommer da ikke andre ved..

Hvis det er fordi de ikke tror på at man kan tjene penge på det så må de jo enten prøve at ta chancen.   Men det er jo så let at sidde og brokke sig over der ikke er nogle der vil smide lønseddel på nettet.

Ang hvilke ingridienser der indgår i en parfumen så det kan bevises at der findes et produkt magen til der er billigere. Det er sku da en gang pladder og fyre af Stick out tongue

man vil næsten altid kunne finde ligende produkter der er billigere lige meget hvad man sælger

For mit vedkommende så handler det ikke om at tjene 1 million på 1 md. men om at ka' lide det man laver, jeg har selv været i LR hvor jeg startede for godt 7 år siden og har da også tjent til dagen og vejen + mere, det er da også rart at man er sin egen chef og økonomisk uafhænig. PT er jeg inaktiv i LR da jeg har valt at arbejde med NWA da der er mange flere muligheder og produkter.

i NWA har jeg i min struktur under mig nogle der tjener langt mere end jeg selv gør, jeg ligger pt på et par tusinde kr. i md i NWA

 

 

 

 

 

Det er fordi indlægget overskrift der er masser af penge og jo du er ny så du kan ikke vide hvor mange indlægge de har lavet med disse overskrifter unik chance mv. , lette tjent penge , det er  den eneste debat MLM debat på amino.dk der er så mange tråde med disse unik tilbud bliv millionær .

Enhver ved alle erhverv er der masser penge i næsten alt , dog vis du sider som kassedame eller du er direktør i et firmaet er selvfølgelige forskelle i løn sedlen dette samme gælder i MLM de øverste tjener meste altså dem der er bedste ikke de nederste led .

Prøv og kigge i trådene nedenunder ingen andre debatter findes det samme antal tråde med disse overskrifter  på amino.dk

vi prøver så at forklare lad være at lave disse overskrifter for de er misvisende skræmmer mere folk væk , med de forsætter bare samme linje

Nu forstår de ikke hvorfor vi er trætte af disse overskrifter og tekster , det er vi alle jeg prøver derfor at forklare lad være at lave disse overskrifter og tekster

Ps. jeg er første gået ind hver gang set debat ser ud til de andre MLM ikke forstår hvorfor de andre ikke forstår og jeg prøver så at forklare det igen og jeg giver aldrig op med at prøve forklare hvorfor , når nu kunne se tråden gik forkerte i tilbage hvor allan mv. ikke forstod de andres spørgsmål , for vi skal hjælpe hinanden som rigtige iværksætter , og vis de forstår nogle bedre overskrifter og ikke alle de tråde lette penge , med enhver ved man skal arbejde for pengene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

soeland:

forstår ikke hvorfor folk er så vilde efter at få vist de lønseddeler. hvad folk tjener på det de forskellige mlm firmaer kommer da ikke andre ved..

Så er det fordi du ikke forstår at folk gerne vil se dokumentation på det mlm fantasterne lover, så hvis ikke man kan eller vil fremvise et resultat, så skal man lade være med at friste folk med noget der ikke er en realitet.

soeland:

Hvis det er fordi de ikke tror på at man kan tjene penge på det så må de jo enten prøve at ta chancen.   Men det er jo så let at sidde og brokke sig over der ikke er nogle der vil smide lønseddelnettet.

 Der er ingen der brokker sig og der er ingen der taler om at en lønseddel skal smides på nettet. Man tager ikke bare en chance uden at undersøge tingene. Det er der generelt ingen intelligente der gør.

soeland:

Ang hvilke ingridienser der indgår i en parfumen så det kan bevises at der findes et produkt magen til der er billigere. Det er sku da en gang pladder og fyre af Stick out tongue

Igen er du en af dem der IKKE LÆSER hvad der skrives eller ikke forstår det. Jeg tror det nu er 4. GANG JEG UNDERSTREGER at det ikke er parfumen det drejer sig om, og viser bare du ikke har sans for detaljer eller ikke aner hvad du snakker om.

soeland:

man vil næsten altid kunne finde ligende produkter der er billigere lige meget hvad man sælger

Jamen netop, så hvorfor være så dum at købe det dyrere via mlm? Fordi man får venner der elsker ens forbrug af for dyre produkter? hehe

soeland:

For mit vedkommende så handler det ikke om at tjene 1 million på 1 md. men om at ka' lide det man laver, jeg har selv været i LR hvor jeg startede for godt 7 år siden og har da også tjent til dagen og vejen + mere, det er da også rart at man er sin egen chef og økonomisk uafhænig. PT er jeg inaktiv i LR da jeg har valt at arbejde med NWA da der er mange flere muligheder og produkter.

Det er jo perfekt - mangler så bare at nogen som dig viser det frem så man kan se det. Du kan bare overstrege de personlige oplysninger.

 

soeland:

i NWA har jeg i min struktur under mig nogle der tjener langt mere end jeg selv gør, jeg ligger pt på et par tusinde kr. i md i NWA

Og det er så det man kan forholde sig til om man vil rende rundt som mlm sælger for det beløb.

Det man kan konkludere, hvis jeg forstår det korrekt, det er at du snart har været i gang i 8 år nu og ikke kan leve af det mere eller?

8 års arbejde kan give 1 million på bankkontoen ved alm. arbejde og sparsommelighed.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige med en ny sammenligning: (synes selv den er ret go') Wink

Kan vi blive enige om, at det at være MLM forhandler, i høj grad svarer til at være sælger på ren provision?

Hvis I er enige i ovennævnte udsagn, så svarer kravet om at se MLM'erens lønseddel til, at man bliver ansat på Berlingske Tidende, men inden man skriver under på ansættelseskontrakten, så vil man gerne lige se, at ens kollegaer rent faktisk tjener noget hver måned.

Det er jo i princippet også fint nok - det er en form for forholdsregel man tager sig.

MEN - at de 3 som man skal sidde ved siden af, tjener kr. 12.000 i provision hver måned - har jo INTET at gøre med, hvad jeg selv kommer til at tjene. Det afhænger udelukkende af min egen arbejdsindsats. (og selvfølgelig også mulighederne på markedet)

Det der faktisk er vigtigere - i forhold til ovennævnte eksempel - er: Vil de 3 hjælpe mig med at tjene penge - eller må jeg klare mig selv?

I eksemplet med Berlingske Tidende vil det nok være begrænset, hvor meget hjælp og support man får fra sine kolleger - (det er selvfølgelig en påstand - men man er jo i princippet både konkurrenter og kolleger), hvorimod i MLM firmaet, skulle det meget gerne være lige omvendt, altså at man får den support man har brug for - for at få succes. Fordi, hvis man får succes - så gavner det også kollegaerne.

Så min påstand er: Det er ikke så vigtigt hvad min upline tjener. 

Det vigtige er: Vil min upline hjælpe mig med at tjene penge.

Jeg kan så godt se, at hvis man er lidt skeptisk omkring MLM - så vil det selvfølgelig være rart at se, om min upline rent faktisk er i stand til at tjene penge. 

MEN, hvis det var et krav, at ens upline allerede tjente penge - så ville det jo sætte en gevaldig kæp i hjulet - for så ville det kun være succesfulde MLM'ere der kunne rekruttere - og hvordan skulle de blive succesfulde, hvis deres downlines ikke kan rekruttere?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Martin Thorborg:

Nu gider jeg ikke gå i detaljer med alt i denne debat.
Men jeg har set det snart 100 gange før.
Relativt nye MLM folk kommer ind på Amino for at rekruttere nye prospekts.
De er blevet lovet guld og grønne skove og har set dokumenteret at nogle folk har tjent kassen på MLM og det er sikkert rigtigt nok.

Nu er jeg ikke ny i MLM, og jeg syntes heller ikke mit indlæg skriger at rekruttering, for jeg siger jo bl.a. netop at folk skal tage fat i dem som de måske har spurgt på en mail. At tro man ved hvad det drejer sig om efter at have læst et indlæg her eller modtaget en mail, er i mine øjne en bjørnetjeneste for begge parter.

Jeg lover ingen guld og grønne skove, men skriver overordnet at der er masser af penge i MLM. Og det viser hverken min afregning eller de danskere der tjener mest et retfærdigt billede af.

Dette var et forsøg på:

1. At fortælle at der er mange penge i MLM

2. At fortælle at man intet overblik over forretningsmuligheden får ved en mail eller et indlæg.

3. At fortælle nogle af de ting der skal til. Og i år er der faktisk mange MLM folk der er gået igang.

4. At man ikke bare skulle kontakte mig...men kontakte en af de MLM folk man har snakket med herinde.

Martin Thorborg:

De prøver at lokke folk ind i folden med den energi de har fået til møderne og ved at videregive de fantastiske historier de har hørt.

Det er muligt nogle gør sådan, men de MLM præsentationer vi har minder om den snak du og Michelle Hviid m.fl. havde på scenen i forum (samt andre af de foredrag der var på scenen). I bund og grund er det jeg ønsker lige meget hvor jeg finder mine emner, en personlig snak...om det så er på skype eller på mobilen er underordnet. Og der er ingen der bliver lokket til noget som helst, det er personlig dialog efterfulgt at en tænkepause frem til et møde.

Martin Thorborg:

Når de bliver angrebet, så bliver de sure, fordi de intet har at forsvare sig med.
De forstår ikke helt produkterne, de har ikke tjent det store selv og kan derfor ikke bevise at de kan tjene penge på det. Det eneste de kan gøre er at viderefortælle de fantastiske historier som de har hørt.

Dette syntes jeg er en meget spøjs kommentar. Syntes tonen i de sidste mange indlæg har været aldeles fornuftig. Men vi er bare ikke enige om hvad det er som er vigtigt for vurderingen af MLM, hvis en persons indtjening er vigtig, så kan nye jo aldrig få lov til at skrive. Og MLM er ikke anderledes end andre brancher, fordi en har succes så er det ikke sikkert at andre bliver det.

Produkterne er ikke hemmelige, men er ikke det vigtigste når en forretningsmulighed skal beskrives og forklares. Jeg er ikke på amino for at sælge noget, derfor syntes jeg det er ærgerligt at det kommer til at handle så meget om produkter.

Martin Thorborg:

Da vi på Amino har hørt de fantastiske historier mange gange før, så bliver vi lidt trætte af dem. For det der sker er det samme. Enten kommer folk tilbage og giver os ret i at der ikke var penge i skidtet, eller også hører vi aldrig fra dem igen. Havde de haft succes, så var der nok bare 1 der var kommet tilbage med en kopi af sin lønseddel, bare 1 ikke?

Der er penge i MLM, det går jeg ikke udfra at du er uenig med mig i? Så dette indlæg er ingen fantast historie, men et af de første svar var "naive" og at man ikke fatter hvorfor folk vælger MLM.

Der er ingen fantast historier ved alle MLM indlæg, men til gengæld er der stort set hver gang samme type svar fra folk der ikke har været til en forretningspræsentation.

Der er helt sikkert mange der har fejlet, men er det ensbetydende med at de har sagt forkert? Hvornår er det at lønsedlen er vigtig? Hvis jeg hiver fat i en af dem der har skrevet herinde tidligere og får ham til at smide lønsedlen på...hvad så? Betyder det at i kan tjene det samme...nej det betyder at en fantasthistorie lige pludselig er vigtig. Og selvom man ved hvad der skal til for at få succes, så er det jo langt fra sikkert at man gør det. Der er nogen der skal ud af en komfort zone og der er nogle der er længere tid om det end andre.

Hvad kan min afregningsseddel bruges til? i en vurdering af forretningskoncept.

MLM er ikke særlig vellidt på Amino, hvilket katetorien også viser, samt de mange svar. Og det har da også gjort at mange erfarne MLM'ere ikke bruger Amino. Jeg har 5 danske uplines hvor ingen af dem skænker Amino en tanke. Jeg er bare for stædig...

Martin Thorborg:

Jeg er ikke MLM hader. Jeg syntes grundideen er fin, men jeg ser det bare ikke virke i Danmark.

Det er lige præcis det der gør at vi er mange der gerne vil have en personlig og professionel dialog. Og det mener jeg ikke en lønseddel fra hverken mig, en ny, Lars Krøl eller nogen andre vil være.

For hvad er det der gør at de super erfarne MLM danskere ikke bruger Amino - iværksættere og entreprenører i stride strømme.

Hvis vi bare sammenligner med Norge, så er der færre indbyggere men deroppe er MLM stort og på få år har Norge overhalet Danmark og blevet langt større.

Da tråden er en MLM tråd kan jeg da godt hive fat i en af de skribenter der har været på Amino tidligere fra et af de andre selskaber (så det ikke er en markedsføring af mit eget) og høre om han vil smide sin seddel på....Men er det virkelig et seriøst bevis på at der er muligheder i branchen?

Skal jeg forstå det sådan ,du mener du skulle flytte til Norge drive Norge MLM for har boet lidt i norge før de lidt andet mentalitet ved jeg godt , home salg er langt lettere ligesom i USA , det bliver et stort arbejde du har sat dig .

Selvfølgelige er derved flere penge i norge derved grundet disse forskelle på vores lande , det selvfølgelige godt at vide , hvilken lande man skal satse på vis vil starte med MLM for vis ønsker at ændre hele den danske tanke gange har du godt taget munden for fuld , så får du tvavlt og vis kan omvende hele den danske tanke gange og handle måde er du den rette som stats minister dette ville være dit perfekt job.

Derved hold dig til de danske fakta og ikke sig noget i øst og vest dette får du i hvert fald ikke nye MLM på .

ingen spørger om afregnings sedle vi snakker om misvisende overskrifter og tekster .

ja , vi hørt de fantastisk historier til evigheder , dette er fakta og vi bliver mere og trætte af høre dem , for du ved godt alt i verden skal man lave det man er god til , dette tjener man fleste penge på.

Derved prøver at forklare som i de andre debatter på amino.dk hvor der ikke kommer alle disse tråde med  lette penge . for alt kræver arbejde i denne verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg tror det der irriterer mig mest ved MLM, er at dem der er indlemmet i sekten, så ihærdigt og ukritisk prøver, at prakke andre det på.

Grunden til det er selvfølgeligt, at der er et meget direkte økonomisk incitament i at få flere med.

Man kan egentligt ikke fortænke nogen i, at prøve at få andre med på en vogn, de selv er glade for at være på. Så det der mangler er selvfølgeligt, at andre brancher, på samme måde forsøger at få folk med på deres vogn.

Det vil jeg gøre! og her er første forsøg: Der er sindssygt mange PENGE i webbranchen  

Side 11 ud af 13 (121 indlæg)