Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ordentlige muligheder i webshops??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at købe en af de børnetøjswebshops der er til salg. Jeg vil gerne høre erfaringer omkring om det er muligt at leve fornuftigt af en online shop?

Skal jeg prøve eller holde mig langt langt væk???

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina;

Du må ikke forventet at du kan trække noget ud til dig selv i løn de første par år du har shoppen, for sådan er det for de fleste. Børnetøj er en tuff branche. Det lyder så hyggeligt, men det er benhårdt arbejde.... Jeg vil ikke råde dig til hverken det ene eller andet, da du ikke skriver noget om dine kompetancer el. forventninger. Du kan jo være en af dem der netop kan få det til at fungere, for dem er der bestem også nogle af :) Men en tanke... hvorfor er så mange webshops med børnetøj der er til salg, shops der ofte kun er et årstid gammel?

Jeg håber du her på amino får forskellige vinkler på sagen :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis vi snakker generelt om webshops kan du nemt tjene til at leve for hvis du finder det rigtige produkter eller differencer dig tilstrækkeligt

Held og lykke med det :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du jo, at du vil købe én af de shops der er til salg - og så må den eksisterende omsætning i denne vel give dig et indtryk af netop denne forretning... Derudover så er det hårdt arbejde på at få trafik og konverteringer...

Det korte svar til dit spørgsmål er: Ja, der er ordentlige muligheder!

Det lange svar er: Det kommer an på... Wink

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt ny i markedet og ny indenfor webshops, bør du måske overveje om Børnetøj er netop det du bør kaste dig ud i, da det virkelig kan være en hård branche.

Der er bestemt mange brancher som er nemmere at komme ind og hvor konkurrencen er mindre.

Overvej at vælge noget som du går op i, som interesserer dig, som du brænder for. Det gør det nemmere for dig at adskille dig fra de øvrige webshops, samt nemmere for dig at engarere dig og holde dig motiveret.

Held og lykke , uanset hvad du vælger. Cool

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)