Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Let kritik af min hjemmeside??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften

Vil I være søde at komme med lidt kritik(positiv hehe) af min hjemmeside. Er meget ny til det her affiliate ting, så ved ikke helt om jeg er på rette vej.

Det skal lige siges. Der er mange flere themes på vej og ikke alle data er lagt op endnu, men lidt midtvejskritik er aldrig dårlig.... eller :)

http://webdesign.breum-jensen.dk

 

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser meget smart ud :-)

Du skal dog lige overveje, at blandt andet Google Adsense vil smide dig af, pga du opfordrer til klik på dine annoncer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ok det bliver da fjernet så :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da fint ud! Men du mangler da et link til LFweb på din liste over webhoteller!:-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Det ser da fint ud! Men du mangler da et link til LFweb på din liste over webhoteller!:-)

Ikke mere :)

 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud! Vil dog sige, at det måske er lidt dristigt at oplyse priser på webdesign, hvis det er dig selv der laver dem, da konkurrenter så altid kan under byde dig.

Jeg har lært, at man aldrig oplyser priser, før potentielle kunder kontakter én for at få et tilbud :)

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Dit link i din signatur er forkert.

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Melina: Måske, men da det ikke er min primære indtægtskilde og jeg ikke har lyst til at det skal være det, samt det jeg laver er simpelt, tror jeg ikke det gør så meget :)

Brian: Rettet. Takr for det :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Flemming.

Jeg er meget netvant, selvstændig og ikke mindst forbruger, men måske er jeg helt galt på den, når jeg svarer på dette indlæg?

Der er ikke noget ved siden, der sælger dig og dine services, til folk, som gerne bare vil have en mere professionel blog/hjemmeside

Hvorfor skal man bruge dig?

Jeg har et KÆMPE netværk af selvstændige, som gerne vil have en blog/hjemmeside i fx Wordpress. Jeg har helt styr på min egen hjemmeside/blog www.stiltjek.dk, men måske kunne du sælge yderligere services til mig, hvis der var en "salgsannonce" på din forside.

"Er du selvstændig? Vil du gerne have en professionel blog, som ser godt ud og som er er nem at bruge? ......Så har jeg dette xxxx tilbud lige nu!

For 500 kr. pr. år får du de nyeste opdateringer og plugins, som møder dine behov....

Skal du have det fedest nyhedsbrev til din side....

osv.

KH JUDI

 

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Stiltjek v Judi Lund Finderup:

Kære Flemming.

Jeg er meget netvant, selvstændig og ikke mindst forbruger, men måske er jeg helt galt på den, når jeg svarer på dette indlæg?

Der er ikke noget ved siden, der sælger dig og dine services, til folk, som gerne bare vil have en mere professionel blog/hjemmeside

Hvorfor skal man bruge dig?

Jeg har et KÆMPE netværk af selvstændige, som gerne vil have en blog/hjemmeside i fx Wordpress. Jeg har helt styr på min egen hjemmeside/blog www.stiltjek.dk, men måske kunne du sælge yderligere services til mig, hvis der var en "salgsannonce" på din forside.

"Er du selvstændig? Vil du gerne have en professionel blog, som ser godt ud og som er er nem at bruge? ......Så har jeg dette xxxx tilbud lige nu!

For 500 kr. pr. år får du de nyeste opdateringer og plugins, som møder dine behov....

Skal du have det fedest nyhedsbrev til din side....

osv.

KH JUDI

 

Hej Judi.

Tak for dit svar

Grunden til der intet står, er som jeg skrev længere oppe, at jeg ikke er færdig med at lege med tekster endnu :)

Men tak for kritikken. Den er tager til efterretning

/Flemming

 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)