Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af SEO optimeret side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.fitnessnord.com Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner;

Jeg har købt et meget attraktivt domæne, lad os bare sige www.selvbruner.dk.

Jeg ønsker at få optimeret dette domæne til det keyword som URL'en består af - fx keyword: selvbruner.

Jeg har en webshop hvor dette keyword er det vigtigste overhovedet. Derfor ønsker jeg at få skabt en blog, som både kan få en masse traffik og formidle saglige informationer, men samtidig også have reklamer fra min webshop, samt skabe SEO-juice til webshoppen.

Jeg har placeret emnet i kategorien SEO, da den vigtigste del af projektet er SEO. Der skal naturligvis også laves noget design, men dette kunne evt. outsources til en anden kilde.

Jeg søger en leverandør som har erfaring med noget lignende.

Skriv endelig til mig herinde, hvis du ser opgaven som interessant, eller ønsker flere informationer.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at kontakte mig via min profil seo freelancer
hvor du også kan læse mere om hvad jeg kan tilbyde.

Ud over det bør du nok aktiverer muligheden for at kontakte dig via privat besked her på amino.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Saruman:

Hej Venner;

Jeg har købt et meget attraktivt domæne, lad os bare sige www.selvbruner.dk.

Jeg ønsker at få optimeret dette domæne til det keyword som URL'en består af - fx keyword: selvbruner.

Jeg har en webshop hvor dette keyword er det vigtigste overhovedet. Derfor ønsker jeg at få skabt en blog, som både kan få en masse traffik og formidle saglige informationer, men samtidig også have reklamer fra min webshop, samt skabe SEO-juice til webshoppen.

Jeg har placeret emnet i kategorien SEO, da den vigtigste del af projektet er SEO. Der skal naturligvis også laves noget design, men dette kunne evt. outsources til en anden kilde.

Jeg søger en leverandør som har erfaring med noget lignende.

Skriv endelig til mig herinde, hvis du ser opgaven som interessant, eller ønsker flere informationer.

Vi har stor erfaring med SEO-optimerede blogs i WordPress, både fra tidligere hvor vi arbejdede med Nicheblogs (adsense, greyhat SEO m.m.) og fra vores nuværende kunder.

Om siden kan få en masse trafik handler jo for det første om hvor mange søgninger der er på ordet/orderne og ikke mindst på konkurrencen på det pågældnede søgeord.

Du skal ikke forvente at lave en SEO optimeret blog og få trafik med det samme uden en masse arbejde med linkbuilding og SERIØS content skrivning hvis der er stor konkurrence på de søgeord du satser på.

Du er meget velkommen til at skrive hvis du ønsker mere information, eller bare et par gode råd til at komme videre.

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

tf(snabel-a)webcoders.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Saruman,

Har du en email man kan kontakte dig på?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi kan tilbyde dig, at lave fuld ONPAGE SEO - samt styre din blog på adwords og analytics. Vi kan også skrive 10 artikler til dig.

 

er du interesseret, så send en PM :)

Og du får en masse uddybende information. :)


Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Saruman:

Hej Venner;

Jeg har købt et meget attraktivt domæne, lad os bare sige www.selvbruner.dk.

Jeg ønsker at få optimeret dette domæne til det keyword som URL'en består af - fx keyword: selvbruner.

Jeg har en webshop hvor dette keyword er det vigtigste overhovedet. Derfor ønsker jeg at få skabt en blog, som både kan få en masse traffik og formidle saglige informationer, men samtidig også have reklamer fra min webshop, samt skabe SEO-juice til webshoppen.

Jeg har placeret emnet i kategorien SEO, da den vigtigste del af projektet er SEO. Der skal naturligvis også laves noget design, men dette kunne evt. outsources til en anden kilde.

Jeg søger en leverandør som har erfaring med noget lignende.

Skriv endelig til mig herinde, hvis du ser opgaven som interessant, eller ønsker flere informationer.

 

Jeg laver en del custom WordPress blogs til den slags formål, som en del af SEO startegier ...jeg kan ret hurtigt få dig op at køre på sådan en ...og laver i øvrigt også custom templates hvis du senere vil have dit eget design på.

Som der også er blevet skrevet tidligere kræver det ekstra linkbuilding hvis der er run på dine keywords ...men site optimeringen gør i mange tilfælde det meste. Linkbuilding kan du evt. få en killer-guide til, hvis du køber en SEO optimeret WordPress blog her :-)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette vil vi meget gerne være behjælpelig med. Vi kan tilbyde en komplet pakke, hvilket vi vil mene, giver det bedste resultat for jer.

I denne pakke er der ligeledes et tilbud om undervisning samt vejledning om, hvordan i selv kan stå for markedsføringen af jeres hjemmeside.

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

Du er også meget velkommen til at kontakte undertegnet på admin@cetadesign.com - så kan vi aftale nærmere.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.fitnessnord.com Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Venner;

Mange tak for jeres respons. Jeg tager et kig på jeres hjemmeside, og nogle af jer vil nok høre fra mig telefonisk meget snart :)

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er fedt i har en konkurrence om at vinde et luksusophold for 2 personer men er det ikke en vildt lang periode? Vi har november nu og man skal bare bestille noget hos jer inden september?

Det lyder spændene at i har et helt team til SEO. Hvem sidder i det team? Jeg kunne godt finde på at kigge lidt nærmere på nogle af jeres ydelser men jeg vil gerne lige vide hvem der sidder i det team for man skal jo passe på.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)