Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holde styr på annoncer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu i sidder med jeres annoncer og links, hvordan holder i så styr på hvornår de skal udskiftes??

Jeg synes ikke jeg kan finde noget nogen steder om det

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Jeg går mine annoncer igennem 1 gang om ugen pr. side jeg har. Det tager mig 5-10 min pr side.

Man kan sjældent stole på de datoer som står inde på netværkets side, så det holder ikke at lave et skema med datoer for udskiftning. Dette er jo selvfølgelig fordi at de kan fornyes og fordi at mange kampagner køre på kredit istedet for løbetid.

Jeg efterlyser bestemt også en funktion hvor man har overblik over annoncer, indtjening, løbetid, kredit osv. - Jeg læste i et andet indlæg at der er nogle der arbejder på affiliateoverview.dk, som skulle indeholde nogle af disse funktioner.

Så det er desværre min overbevisning at du selv må kode et system der kan holde styr på alle tingene - indtil videre.

Der er vidst et par stykker derude der har lavet sådanne systemer, men de vil helst ikke af med dem :D (men skriv lige til mig hvis i vil :D)

Alt det bedste,

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Hej Flemming,

Jeg går mine annoncer igennem 1 gang om ugen pr. side jeg har. Det tager mig 5-10 min pr side.

Man kan sjældent stole på de datoer som står inde på netværkets side, så det holder ikke at lave et skema med datoer for udskiftning. Dette er jo selvfølgelig fordi at de kan fornyes og fordi at mange kampagner køre på kredit istedet for løbetid.

Jeg efterlyser bestemt også en funktion hvor man har overblik over annoncer, indtjening, løbetid, kredit osv. - Jeg læste i et andet indlæg at der er nogle der arbejder på affiliateoverview.dk, som skulle indeholde nogle af disse funktioner.

Så det er desværre min overbevisning at du selv må kode et system der kan holde styr på alle tingene - indtil videre.

Der er vidst et par stykker derude der har lavet sådanne systemer, men de vil helst ikke af med dem :D (men skriv lige til mig hvis i vil :D)

Alt det bedste,

Hehe, så må jeg have gang i regnearket tror jeg :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom Simon tjekker jeg det ca. en gang om ugen, hvis jeg da lige husker det. Dog holder jeg dagligt øje med mine Facebook annoncer og kampagnerne der. Jeg tjekker især linksne. Har f.eks. oplevet at IQmedier var nede, hvor linket så heller ikke virkede i et par timer og så mistede jeg penge på det (fordi folk røg ind på en blank side, hvilket jeg betalte klik for).

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant spørgsmål.

I TraceAd vil der aldrig være døde links eller annoncer, det betyder at vores kunder (annoncører) ikke skal overvåge der tilbud manuelt i deres egen webshops, de skifter automatisk.

Men som jeg ser denne tråd, så er i alle affilaites sites? Og udfordringen er at i ofte har døde annoncer/links fordi kampagnen hos affliate netværket er stoppet/udløbet?

For god ordens skyld skal jeg lige gøre opmærksom på at vi er et 3. parts tracking firma, ikke et affiliate netværk. Men, der bliver nævnt en interessant udfordring ...

Mvh

Martin Mollerup

TraceAd Analytics

 

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant spørgsmål.

I TraceAd vil der aldrig være døde links eller annoncer, det betyder at vores kunder (annoncører) ikke skal overvåge deres tilbud manuelt på deres egen webshops, i affiliate netværk eller i medierne, alle annoncer skifter automatisk.

Men som jeg ser denne tråd, så er i alle affiliate sites? Og udfordringen er at i ofte har døde annoncer/links fordi kampagnen hos affliate netværket er stoppet/udløbet/leveret?

For god ordens skyld skal jeg lige gøre opmærksom på at vi er et 3. parts tracking firma, ikke et affiliate netværk. Men, der bliver nævnt en interessant udfordring ...

Mvh

Martin Mollerup

TraceAd Analytics

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)