Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes vinkel på support?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Det lyder som et spændende projekt og jeg glæder mig til at høre mere om jeres løsning. I kan også overveje om system skal understøtter andre kommunikationskanaler - såsom live chat, sms etc.

Du kan eventuel slå et smut forbi vores løsning - som ligner et email system, men har samme egenskaber som et support system.

Mvh, Thomas

 

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas - spændende support system i har. Det indeholder klar nogle af de ting vi også skal overveje.

Niklas - vi kommer ikke udenom telefonsupport, så du har ret i at det er noget vi skal overveje (tak for linket Wink ). Vi lægger meget vægt på god support, så hvis kunden helst vil tale med os personligt, så skal de have god teknisk telefonsupport. Vi vil forsøge at gøre vores online support så god og intuitiv, at flest mulige kunder foretrækker den vej.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)