Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et halvt års gratis arbejdskraft tilbydes til dem med den rigtige idé

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino brugere.

Nu er tiden kommet til at jeg skal skrive mit afsluttende speciale, i forbindelse med min uddannelse som civilingeniør i elektroteknologi på DTU. Vi har lige haft den almindelige gennemgang af de specialer som DTU udbyder og de fleste af dem er kedelige gengangere fra tidligere år, fordi projekterne netop ikke havde potentiale til mere.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om ikke der var nogle af jer der sad med et super koncept som i kunne have lyst til at få udviklet i samarbejde med mig.

  • Mine kerne kompetencer ligger indenfor produktudvikling, automation og robotter. Og har for at følge dette stor video om regulering, billedanalyse, digital elektronik og programmering
  • Jeg er teoretisk en af de skarpeste i min årgang med et snit på over 11 på kandidaten (efter 12-trins skalaen). 
  • Har kørt en konsulentfirma inden for elektronik udvikling og undervisning (mikroprocessorer og FPGA'er) ved siden af studiet med en årlig omsætning på over 100.000kr.
  • Er en dygtig programmør, har erfaring med både JAVA/C/C++/VHDL/Android/XML/SQL/MATLAB m.fl. 

Ligger du inde med en spændende idé til et projekt så står jeg parat med 800 timers arbejde som et kandidatspeciale tilsvarer.  Kontakt mig gerne for yderligere diskussion af koncept på a.rohde [snabel-a] gmail.com. Eller her i tråden.

 

Med venlig hilsen

Anders

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Nu ligger det selvfølgeligt en del udenfor din profil, men hvis du har mod på noget web og det lidt mere arkitektur-tunge.

Så kan du evt. kigge lidt på CloudSprout! man kan ikke se hele konceptet via vores website.

Men i bund og grund, går det ud på at revolutionere den måde man udvikler og designer webapps og sites på! Grænsefladen imellem udvikler og designer, flyttes til et sted hvor det er sjovere og mere profitabelt for begge parter.

Hvis du har lyst til at høre mere kan evt. skrive på plu@cloudsprout.com

PS: Er iøvrigt selv fra DTU, Civ. Ing. med Informatik som speciale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders Rohde

Uden, at have det du efterspørger, vil jeg bare sige pøjpøj med det....

Dbh

Magnus A. Schifter-Holm

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

Du kan tjekke, om det følgende er noget for dig.

Jeg vil udvide mit sytsem med et kasseapparet, som beskrives på den side. Jeg vil kun samarbejde med dig om projektet, hvis der er nogle, som vil investere i mit firma (30 - 40%, men dette kan forhandles). Jeg ved ikke, om du kan hjælpe mig med at finde nogle investorer (1 eller 2). Jeg vil selv snart også arbejde på at finde noget støt/hjælp.

Chuuuuu

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

I forhold til det meget aktuelle "tema" vedrørende udflytning af arbejdspladser, er mit forslag at du kigger på hvordan produktionsvirksomheder kan forblive i Danmark. En virksomhed med mange manuelle processer, og eksempelvis 150 ansatte, har måske efter en gennemgribende automatisering kun 50 ansatte tilbage. Men virksomheden og de 50 ansatte forbliver trods alt i DK. Et produkt der ikke har været udviklet med automatisering for øje, skal måske produktudvikles på ny for at opnå den fulde gevinst. Jeg synes det kunne være spændende at se om automatisering og produktudvikling med automatisering for øje kan konkurrere med lavtløns lande.  

Det nye netværk "Metalbranchen i Bevægelse" kunne måske også være en mulighed for dig?    

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hvis du er klar på at innovere den måde telefoni bliver udviklet og leveret til små og mellemstore virksomheder kan vi godt have en stilling til dig.

Du vil kunne komme til at arbejde med lydstreaming, analyse af stemmer og samltaler, skalering af egen cloud infrastruktur, deployment mobile interfaces og meget meget mere.

Vi bygger lige nu team og sikre funding og forventer 1/1 at være et teknisk team på 3 mand fuld tid + designer og en direktør/forretningsmand.

Hvis denne type projekt kunne være i din interesse skal du være meget velkommen til at tage fat i mig på ns@firmafon.dk eller ringe til mig på 30233707.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)