Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser googel forskelligt paa indhold skrevet som blog indlæg i en blog frem for hvis det var skrevet i static side? WP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at prøve mig frem med en side om Paris. Den er i wordpress og jeg vil gerne beskrive de forskellige seværdigheder i paris og have nogen nyttige information paa den om Paris.

Havde tænkt mig at skrive disse "beskrivelser" som blog indlæg og under kategorier, som i kan se paa siden

http://www.parisbonjour.dk/

men nu har jeg snakket men en fyr som siger at han ville flytte disse beskrivelser over paa static sider, istedet for at skrive dem som blog indlæg, da beskrivelserne ikke vil blive opdateret. Ikke af nogen bestydning ihvertfald.

han siger at google ser at disse beskrivelser af seværdighederne er skrivet i en blog, og en blog er til for at være aktiv. Og naar saa bloggen ikke er aktiv vil google ikke synes at det er godt.

Hvor imod hvis disse beskrivelser var lavet i static sider ved google og andre at disse sider er static sider og ikke er vil blive opdateret saa ofte som en blog ville og vægter det derfor  anderledes..

Er der noget om dette?

Vil det være bedst at lave dem i faste sider istedet for som han siger?

Paa forhaand tak

mvh anders -

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er lige flabet og hiver mit spørgsmaal frem igen selvom at det ikke er saa lang tid siden Wink

Fra Randbøl
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Fra  isikkerhed.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

det er mit indtryk, at det forholder sig sådan som du beskriver, men det er kun 'en vag fornemmelse'. Det er ikke noget, jeg har undersøgt nærmere..

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

egeskov:

hej,

det er mit indtryk, at det forholder sig sådan som du beskriver, men det er kun 'en vag fornemmelse'. Det er ikke noget, jeg har undersøgt nærmere..

hej egeskov

Takker for det

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)