Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal igang - råd søges - evt partner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har læst en del af trådene herinde, og jeg vil starte med at sige der er godt nok mange flotte sider hvor man ikke føler man bare bliver sendt videre !

Jeg har fået blod på tanden. Jeg arbejder indenfor IT og kan kode lidt web mv. I den forbindelse har jeg fået en stribe gode domæne navne som har lagt i gemmeren, men nu vil jeg til og i gang.

Mine spørgsmål går på flg:

Hvilket CMS system vil i anbefale ? Jeg kan se mange bruger wordpress, er der nogle særlige moduler i anvender her ?

Hvilken "udbydere" vil i anbefale og tage kontakt til ?? Her tænker jeg på om der er nogen der er mere seriøse end andre ?

Jeg har 3-4 sider jeg vil starte op, jeg ved hvordan jeg vil strukturere siden, indhold artikler mv. Men mangler lige det sidste for at kan danne mig et gyldent overblik.

Håber i har tid til at smide et par vise råd.

 

Mvh

Nybegynderen :)

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest må det jo komme an på hvad det er for et site du ønsker at lave, hvad skal det kunne ovs.

Så hvis du kan uddybe lidt i store træk, så ville det være nemmere at komme med råd.

Hvad har du i tankerne..
Shop,affiliates,blog,facebook clon ??

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Ralf.

Forsøg at lave en liste af funktioner/behov grupperet efter følgende prioritet:

Obligatoriske funktioner. (Mindste krav)
Nice-to have (Hvis nu at...)
Den helt grove (Hvis du nu skulle drømme) 

På den måde kaster du ikke alle bolde op i luften, men kan eventuelt starte med mindste kravene og komme sikkert fra start. Specielt hvis du ikke er fortrolig med udviklling og CMS løsninger.

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget ny til det her ! Det jeg vil er affiliate.

Min ide og det som driver mig er at lave et sit der anmelder en bestemt type software, hvor jeg vil have affiliate programmer tilknyttet sitet indenfor dette, udover det vil det være muligt og hente trials mv. derfra.

Jeg er med på at rigtig mange bruger wordpress, og denne kan jeg også sagtens installer. Men hvad bruger i af affiliate plugins ?

Og iøvrigt lad mig endelig høre hvis i har nogle gode råd i vil dele ud af !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)