Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igang med det første projekt - affiliate - Spørgsmål!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang sætte min første affiliate side op og har valgt at kaste mig over teleselskaberne som rigtig mange er jer andre, men det var nu også mere for at lærer og suge viden til mig og jeg har i den forbindelse nogle spørgsmål som jeg håber i vil svarer på.

 

Det har undret mig nogen steder må man godt deeplinke andre må man ikke. Hvad er årsagen til det?

Altså hos 3 må man gerne men ikke hos Telmore feks.

Er det teleselskabet der bestemmer det eller er det netværket det bestemmer det?

 

Har installeret All in One SEO og tror jeg har læst mig frem til en nogenlunde standard indstilling, og kan også læse mig til at den selv laver titles osv eller vil i anbefale man selv laver det på alle ens indlæg og sider?

Hvis i kan komme med en god indstilling til All In One SEO til at starte med lytter jeg gerne, så kan man jo altid fifle med det senere når der ligger noget statestik.

 

Og så har jeg nogen mindre design spørgsmål, men det må komme når siden er i luften senest 1. December forhåbentlig.

 

God dag

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi deeplinker til Telmore, ja vi deeplinker faktisk til alle de danske teleselskaber vi bruger i vores prissammenligning. Vi benytter Tradedoubler og Adservice.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Jeg takker for den nye viden, som lige har genereret lidt mere arbejde Smile

 

 

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg må indrømme, at jeg har ikke gennemtestet All-in-one SEO, men min holdning/erfaring er at man kommer længst med at lave SEO manuelt. Du skriver selv, at du skal drage nogle erfaringer via stats. God idé...men bliv nu ikke for god...du skal jo nødig slå os andre ;-)

Held og lykke med det...

mvh.

Kenneth

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Andersen:

Jeg må indrømme, at jeg har ikke gennemtestet All-in-one SEO, men min holdning/erfaring er at man kommer længst med at lave SEO manuelt. Du skriver selv, at du skal drage nogle erfaringer via stats. God idé...men bliv nu ikke for god...du skal jo nødig slå os andre ;-)

Øhh all in one seo er et plugin til wordpress?! Hvordan ville du lave dette manuelt?!

Daniel: Husk at du også skal indstille din "permalinks" struktur til custom (med fx: "/%postname%/")

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

wordpress og plugin All-in-one SEO så er du godt sat i gang :) 

Så mangler du bare lige en 1000 indgående links fra forskellige side så er den i vinkel :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Så mangler du bare lige en 1000 indgående links fra forskellige side så er den i vinkel :) 

Hov... det kan jeg jo hjælpe med Big Smile

http://www.amino.dk/forums/t/108240.aspx (<== shameless plug)

 

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen!

@Kenneth

Tænkte nok det var den manuelle vej der er det bedste, jeg må igang. Tror nu der er et godt stykke vej til at slå jer andre da dette er mit absolut første affiliate projekt så der er meget at lærer. Men glæder mig til at få konstruktiv kritik når siden er online forhåbentlig på mandag. Surfttown har selvfølgelig valgt at opdaterer deres kontrolpanel over weekenden!

@Rasmus

All in one SEO til wordpress, er der til hver side/indlæg, en box hvor du manuelt kan skrive dine egne titles, description og keywords.

Rådet med permanente links er hermed udført, tak for det! :o)

@Thomas

All in One SEO er installeret og klar til at gøre sit job!

 

Ja 1000 links, så er der jo noget at gå igang med... 

 

Daniel

 

 

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Witt corell:

@Rasmus

All in one SEO til wordpress, er der til hver side/indlæg, en box hvor du manuelt kan skrive dine egne titles, description og keywords.

Rådet med permanente links er hermed udført, tak for det! :o)

Ja det ved jeg, mit indlæg ang. dette var mere at svare på den person som bare ville gøre det manuelt (og som tydeligvis ikke kendte til all in one seo plugin'et)

Godt at du kunne bruge rådet :)

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæller også lige her at Mobil og Bredbånd er oppe og køre nu så i også kan se resultatet hvis i ikke har kigget i det andet forum.

Forsat god aften.

 

Al kritik er værdsat.

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)