Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook sider

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige siddet og lavet denne facebookside, for min hovedlevrandør.

EdgeProInc

Der er en del sider på facebook med anderledes design, men dog ikke så mange som jeg havde forventet. En del har bare en normal væg som ders forside.

Min egen arbejder jeg dog stadig på. Leder efter nogle funk. for at implementere dynamisk indhold.

Mighty-SHARP

Er det noget der er et marked for. Og hvordan pokker prissætter man sådan noget. Det er totalt nyt for mig, jeg har lettere ved at prisætte håndgribelige sager.

 

Hilsen Mighty-SHARP

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er jo en helt hjemmeside du har opsat for EdgePro :)

Prissættelsen for dit arbejde må jeg synes at være mindst 750-1000dkk. Har set design til 500kr her på amino, der måske designmæssigt har været flottere, men langt fra lige så funktionelt som dit!

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Nørager
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 41
Fra  Nørager Taxi og Turist Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en side at øve dig på eller for at promovere dig selv er vi interesseret

 

Nørager Turist

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Christensen:

Leder efter nogle funk. for at implementere dynamisk indhold.

Du skulle tage et kig på min smarte Facebook applikation, som blandt andet gør det muligt at vise dynamisk indhold. Dertil er der også mulighed for tracking & split-testing :-)

http://www.better-web.dk/social-media-marketing/app-produktvis.html

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er præcis den funk jeg leder efter.

At købe den er for nemt ;-)

Det svare næsten til at der er nogle der ligger brikkerne for mig i et puslespil.

 

Men det ser rigtig fornuftigt ud, og det er vejen frem det er jeg ikke i tvivl om.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du absolut ikke vil investerer 499,- på sådan noget, så kan man jo lave det hele selv.

Jeg ser frem til at høre hvordan du klare sagen :-)
Fortsat god dag!

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det kun var til mit firma Patrick, så havde jeg udenvidere valgt din løsning.

Du kender det selv, nysgerrigheden driver en til at få løst nogle problemer, det er det halve af spændingen.

Då er der også lige den "Yes" factor når nu man har set lyset og selv fundet frem til løsningen.

Og så det at når jeg selv har fået løst det, så kan jeg bruge det flere gange, om og om igen :-)

 

Jeg har dog gemt dit site, såå hvem ved, der er folk før mig der har kastet håndklædet i ringen.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved hvad du mener Michael :-) Men hvad er det så egentlig du søger, når nu du skal lave det selv?

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En måde at få fjæzbåwen til at acceptere iframes igen. har fået den til det via div. app. men det er næsten altid noget værre, noget, med impl. reklamer. Det er jeg ikke interesseret i.

Jeg har rodet med ASP længe, Facebook kort tid og PHP nada.

 Jeg er heldigvis hurtig til at gennemskue noget hvis jeg sætter mig det for.

Der hvor jeg halter en del er det grafiske. jeg elsker ting der funker.

Jeg har det på samme måde med værktøj, det skal bare virke og virke og virke. hvordan det ser ud, er mig fløjtende ligegyldigt. Om det er tegnet af Ole Palsby eller Bjørn wiinblad, er ligegyldigt for mig, det skal bare virke.

Det er mit største handicap, jeg er reklamedum. Jeg hopper ikke på hvad som helst, det gør jo så at jeg får svært ved at formidle i overdreven grad hvad produktet skal kunne.

Nogle kan jo sælge et produkt uden at omtale det overhovedet. Lidt bare damer til at tage fokus og vupti skidtet er solgt Wink

Det var en lang smøre bare for at fortælle at jeg vil lave et hul i en hjemmeside, for at se en anden igennem det hul. Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder svaret lidt ukonkret.
Forstår jeg dig ret? Du vil finde en måde at vise iframes på - og så alligevel ikke?

Hvad er det præcist du vil vise ? Så kan det jo være at vi aminoer kan tage lidt tid til side og hjælpe dig!

Og så lige fortsag god 2. december til dig :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)