Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at finde på et firmanavn

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan lyde lidt plat, men hvad med "Gulv Nick"?

Mange elsker at "stemple" personer (især håndværkere) med deres stilling foran navnet. Eks. murer Lars, tømrer Hans, snedker Henning osv. osv.

Når folk der ikke kender mig så godt, eller skal anbefale mig videre, er det altid "telefon manden" eller "telefon et eller andet" De ved at jeg kan hjælpe dem med telefoner, og det er så det stempel jeg har fået.

Så selvom det ikke klinger helt vildt stort, siger "Gulv Nick" en del. Både at det er gulve, og at det er Nick :o) Det giver det måske et lidt mere personligt præg.

gulvnick.dk er ledigt, og selvom der sandsynligvis er mange der er uenige, synes jeg det er et godt navn.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er go ide du har, jeg har os selv tænkt på det men synes det er en lille smule plat som du os er inden på men du skal ha tak for din support.

Jeg har selv tænkt på De skæve Gulve  men der er bare problemet at det kan godt misforstås. 

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hay hvis jeg lige må sige noget så hvad med Nick´s gode gulve, eller De gode gulve. dk

og så i øvrigt gode forJUL til jer alle

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller Nye gulve fra Nick

Nicks nye gulve

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også forfalde til ... De skrå brædder

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er faktisk os rigtigt god men det er ligesom man ligger en hel masse i navnet og det tro ikke helt jeg vil, jeg meget heller finde på et special navn noget som folk kan huske.. Det må gerne være noget nemt at huske, feks ligesom google og jubii det giver ikke nogen mening men alle ved at det søgemaskiner i dag.. Håber i kan forstå hvad jeg mener og at i kan hjælpe..

Tak :D 

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogen rigtigt gode ideer men synes Nicks nye gulve lyder en lille smule tørt og De skår brædder er også en go ide men den har bare å og æ og det bliver lidt en problm med hjemmeside osv. gør det ik?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ledig dk domæne com mv. nick-service.dk  super let at husk dit eget navnSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

der var navnet Nicks Gulv service.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Det kan lyde lidt plat, men hvad med "Gulv Nick"?

Mange elsker at "stemple" personer (især håndværkere) med deres stilling foran navnet. Eks. murer Lars, tømrer Hans, snedker Henning osv. osv.

Når folk der ikke kender mig så godt, eller skal anbefale mig videre, er det altid "telefon manden" eller "telefon et eller andet" De ved at jeg kan hjælpe dem med telefoner, og det er så det stempel jeg har fået.

Så selvom det ikke klinger helt vildt stort, siger "Gulv Nick" en del. Både at det er gulve, og at det er Nick :o) Det giver det måske et lidt mere personligt præg.

gulvnick.dk er ledigt, og selvom der sandsynligvis er mange der er uenige, synes jeg det er et godt navn.

Enig.Yes

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)