Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Victor, jeg har gået rundt med tanken, at lave min egen webshop der sælger kasketter.
Jeg har undersøgt om der var interesse og penge inden for området og det mener jeg der er.
Jeg regner ikke med at tjene over de 50.000 da det bare er en hobby. 
Jeg har kigget på Told og Skats hjemmeside og mener ikke at jeg skal betale nogle af disse skatter:

Jeg har kigget i Told og skats Tarif og har læst at tolden er på 2,6% det synes jeg var meget lavt og derfor spørg jeg jer kan det passe jeg kun skal betale 2,6% i told og jeg har ikke tænkt mig at havde noget lager, da jeg vil prøve at få lavet en aftale med et firma så jeg skriver til dem når jeg skal bruge nogle kasketter. Er der andre skatter jeg skal betale eller læse om?

Tak på forhånd.
Victor Borgen

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har noget langt mere interresant hvis du altså gerne vil tjene penge?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse kasketter er ikke bare kasketter det er noget der hedder snapbacks. Det er den største mode i Usa ligenu og er på vej til Danmark.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså største indenfor hovedbeklædning.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor borgen:
Jeg regner ikke med at tjene over de 50.000 da det bare er en hobby. 
De 50.000 kr. er omsætning indenfor en 12 måneders periode. Altså ikke noget med hverken kalenderår, eller resultat før skat. Du skal ligeledes huske, at du skal lade dig momsregistrere, i det øjeblik at du bliver klar over, at du når de 50.000 kr. Ikke først når du har nået dem.

Victor borgen:
Jeg har kigget på Told og Skats hjemmeside og mener ikke at jeg skal betale nogle af disse skatter:

Hvis du holder dig under de ovenstående 50.000 kr. er det fulstændigt korrekt. Du skal dog lave et regnskab og betale skat af overskuddet.

mvh
Michael

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 15 år så jeg har et frikort. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)