Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgskursus for iværksættere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en god idé. Men den er først noget værd, når du får den solgt. Som nystartet har du brug for den første stabile omsætning, hvis din gode idé skal udleve sit potentiale. Det vil vi gerne hjælpe dig med.

Salgskursuset for iværksættere giver dig de redskaber du har brug for, når du skal sælge dig selv, dine ideer og dine produkter. På kurset arbejder du med generel salgsteori, personligt salg og tekstforfatning. Du lærer blandt andet:

 

  • AIDA: De fire trin, enhver salgstekst bør følge

  • Egenskaber vs. udbytte: Hvorfor du sælger mere, når du fokuserer på kundens udbytte frem for produktets egenskaber

  • Persontypologier: Kommuniker til hjertet af en du endnu ikke kender

  • Opmærksomhed: Fang læseren med inddragende overskrifter

  • Skriveprocessen: Velskrevet tekst, hurtigere

 

“John og Jacobs salgskursus gav mig praktisk anvendelige værktøjer, jeg kunne bruge med det samme. Jeg sad allerede og fik ideer til hvordan jeg kunne få mere salg mens kurset stod på! Jeg vil anbefale det til alle, der gerne vil frem med en god idé.” -Gorka Cardona-Lauridsen, Indehaver, Poteo


Salg er noget alle kan lære og noget alle kan blive bedre til.

Vi har skabt salgskurset for iværksættere fordi vi kender de problemer, udfordringer og behov iværksættere oplever. Vi har stået i samme situation, og derfor synes vi det er vigtigt at du kan lære af de erfaringer vi har gjort. .


“Generelt var det et meget lærerigt kursus for mig. Og fedt at kunne arbejde direkte med min egen forretning, så det blev relevant og brugbart med det samme.” - Louise Dalsgaard, Projektleder, Kontorfællesskabet Nørrebro


Kurset er bygget op i tre moduler. Først får du viden og teknikker til at lære din målgruppe at kende. Du lærer hvorfor der altid er mere salg i at afdække og stimulere kundens behov.

I andet modul fokuserer vi på det personlige salg. Du bliver i stand til at stille de spørgsmål, der giver kunden lyst til at købe. Du lærer hvorfor spørgsmålene virker. I tredje modul lærer du at skrive dig til salg. Du får eksperternes hemmeligheder i at bygge en tekst op fra første til sidste linie. Når du tager hjem fra kurset ved du hvordan man skriver involverende tekst, der får folk til at handle.

Vi veksler mellem undervisning, øvelser og coaching. Vi tager udgangspunkt i din forretning, så du får konkrete redskaber, tilpasset dine udfordringer.


“Salgskurset gjorde mig totalt tændt på min forretning. Jeg fik friske øjne til at se hvad det er jeg kan og hvordan jeg kan få andre mennesker til at synes det er lige så genialt!”  - Kasper Zederkof, Proceskonsulent, Fundament


Kurset afholdes næste gang torsdag d.6 januar kl. 08.30 – 16.30 i vores lokaler på Christianshavn.

Er du klar til at få flere kunder, mere salg og en større omsætning? Meld dig til otte lærerige timer inden d. 17 december og bliv bedre til at sælge dine ideer for kun kr. 800,- Ekskl. moms
Prisen inkluderer kursusmateriale og forplejning.


Om os:

Jacob Bogh er Cand. mag. i medievidenskab, selvlært webdesigner og tekstforfatter med speciale i webtekst.

John Pedersen har ti års erfaring med salg og har siden 2006 engageret, undervist og coachet mere end 500 sælgere.

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ellers godt, men sidder i Århus ;-)

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump igenGeeked

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)