Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et nyt system til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været ejer af en hjemmeside (forum) for singler, og jeg har brugt et gratis system til siden, og har i længe tid tænkt på og ændre det til wordpress fordi at den bruger jeg selv til min privat blog, og jeg synes det er nemt og bruge og lever bedre op til det jeg søger end phpfusion. 

Jeg har brugt phpfusion i alle de 3år som siden har kørt og det har gået op og ned med besøgen og tilgang til siden, så for nogen uger siden prøvet vi det andet system "wordpress" som jeg ikke rigtig kun få til og virke med det forum som man kan sætte til ved siden af :( og nu er det at jeg vil hører om andre kender til noget system som kan lev op til mig og min hjemmeside

Hjemmesiden hedder http://www.single-forum.dk/ og er ikke noget chat eller datingside som det måske også kan se ud til og være, men det er lavet og skal se ud som et forum for singler som kan få råd og hjælp til og kommer videre og det er også det som er min idé med siden. Jeg håber nogen vil hjælp mig med et nyt og bedre system eller på anden måde noget som ikke er for dyrt, for jeg tjener ikke penge på siden selv om det nogen gang kun være fedt og sjovt og tjen lidt :)

Vh johnny sørensen (Ejer)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

På søndag ændre jeg min side til et nyt system "wordpress" og jeg kun derfor godt tænke mig og hører om der er nogen som har lyst til og være en del af mit folk og her tænker jeg på - Webmasterer som kan finde ud af og bruge og ændre i wordpress

Jeg tjener ikke penge på min hjemmeside, og har hele ikke tænket på det så længe siden er så lille som den er :) men banner-reklame som kun tjen penge ind til siden og drift. 

Håber nogen svare her eller på PM til mig

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

har du evt. overvejet Joomla!?

 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet og laver noget i det en gang, men synes ikke rigtig at jeg kun få det ud af det som jeg vil, og jeg skal også tænke på at det som jeg laver af nye systemer er noget som jeg har lidt viden inde for eller en af mine webmaster. (Jeg har en webmaster som kan finde ud af PF som jeg bruger ligenu) og så kan han lidt med WP 

men jeg kun godt brug en med mere viden :) har bare ikke råd til og betaler "mio af penge" efter som jeg ikke for penge ud af min hjemmeside

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Fra  Green.Click A/S Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis det kun er et forum du skal bruge, vil jeg anbefale phpbb, der får du alt hvad du skal bruge og det er nemt at arbejde i/med link: http://www.phpbb.com/.

Ellers skulle du kigge på Joomla igen, når man først kommer i gang med det er det faktisk ikke så besværligt.

 

MVH.

Jan

 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan "phpbb" som andre ikke kan og har kigget på det joomla og ved sku ikke om det vil passe ind :( :) men kun da være man sku prøver det igen

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Jeg er enig med Brian omkring Joomla. Det CMS vil nok bedre passe til dine krav end WP. Joomla er lige så brugervenlig som WP, og meget nemmere til at bygge videre på. WP er bedst for blog, skal du have forum og evt. andre funktioner (synes du skal overveje avanceret brugerprofil, private msg, grupper, bruger billedgalleri og måske andre community funktioner), er det Joomla, der vil sikkert passe godt til opgaven. Wink

Mangler du hjælp til setup, implementering eller webmastering, er du velkommen til at kontakte os: info@intellweb.dk

Mvh

Nazar
Intelligent Web

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at joomla er svært og lege med fordi jeg ikke har den kenskab inde for det som jeg måske godt kun bruge, jeg har en del til PF og WP men kun være jeg sku prøver og sætte mig ind i det igen.

Nogen som vil "melde" sig som webmaster og hjælpe mig med og laver sådan en hjemmeside, for dety er jo ikke bare og laver siden, der kommer også design, funktioners til siden

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)