Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv selvstændig vognmand for 0 kr.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Lyst til at blive selvstændig vognmand for 0 kr?

Jeg er pt selvstændig vognmand, og pga andet job skal jeg afvikle min lille enkeltmandsvirksomhed.
Jeg har derfor et super tilbud til dig.

Læs her

Sted: København

DET FÅR DU
1. Du overtager bilen for 0 kr. Et lille mén, vi deler udgiften 50/50 til omregistrering af bilen.
2. Du overtager en leasingaftale som udgør 3268 kr +moms /mdr
3. Bilen er folieret (sådan en omgang koster 10.000+)
4. Jeg giver dig den nødvendige oplæring. Indtjeningen under oplæringen er din. Dvs gratis oplæring.
5. Du overtager en vagtplan som hedder man: 11-19 - tirs-fre 7.30 - 15.30 - Dvs. gode arbejdstider. Ændringer til vagtplan kan selvfølgelig ønskes og korrigeres.
6. Jeg sikrer dig en kontrakt med et af landets største kurer virksomhed. Har du spørgsmål til kontakten, så lad mig høre. Er ikke alt jeg må offentliggøre.

OM BILEN:
Bilen er en VW Touran 2.0 på gule plader naturligvis. Den er fra 2006. Har overholdt alle service og er generelt godt vedligeholdt. Har aldrig haft problemer med den, alm reperationer af slid/brug er kun foretaget. Den har kørt i skrivende stund 260.000 km.
Den er som skrevet folieret.
Det er en mindre bil, men det har en klar fordel for dig! Du kommer nemmere rundt i byerne og du slipper for de store tunge slæbeture. Og det vil du blive glad for!
Du overtager sækkevogn, TomTom GPS, flyttetæpper, sikkerhedskasse m.m.

INDTJENING
Du har gode indtjeningsmuligheder. Ønsker du at arbejde mere end din vagtplan, kan du sagtens gøre dette, og naturligvis øge din indtjening.

Jeg selv, med 8-9 timers daglig kørsel, har +/- 50.000 kr excl moms.

UDGIFTER
Udgifterne kan holdes lave.
Du har naturligvis udgift til forsikring, prisen afhænger af din aftale med forsikringsselskab.
Du har ca 3000 excl moms udgift i diesel mdr. Men også afhængigt af rabataftale med olieselskab.
Dertil skal du kaste lidt penge i vedligeholdelse.
Revisor - få timer årligt, det er ultra simpelt regnskab.

KRAV TIL DIG
1. Du skal have ren straffeattest. Evt pletter kan der ses bort fra, alt efter karakter
2. Du kan kunne yde en god service
3. Kendskab til KBH er en fordel - men ikke et must. Du lærer hurtigt byen at kende :)

HVAD KØRES DER MED?
Der køres med alt hvad kunderne bestiller. Breve, Pakker, Kasser, Nøgler, - alt hvad man kunne tnke sig. Ofte lettere kasser og breve. Så sjældent stort slæb.

Jeg forventer du kan overtage pr 1/2-2011. Eller før!

Der er absolut ingen rotter eller fejet noget under gulvtæppet. Jeg skal bare have afviklet det hele, inden jeg starter nyt job snart.

Har du spørgsmål, så spørg løs.
Er du interesseret, så skriv en besked her på amino, eller på lund.dk(at)gmail.com.

Mvh Kevin

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

har skrevet en mail til dig og håber at høre fra dig

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

også jeg

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de henvendelser der er kommet.

Jeg er lige på juleferie (Sorry, det er dårlig timet med med mit opslag) men jeg skal nok svare snarest muligt. Senest man-tir i næste uge.

Go' jul :)

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da ønske dig Glædelig Jul

Glæder mig til at høre fra dig...

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julemand Kevin :-)

Jeg skriver fra et familie medlem`s amino adresse! ( Da han var oprettet )

Mit Navn er Søren Bertelsen og jeg må siger at der ramte du hovedet på sømmet! Det som du tilbyder er alt, hvad jeg har drømt om længe og jeg kan ikke skrive, hvor super motiveret jeg er, for at kunne få denne chance. Det er 110% alt, hvad jeg drømmer om.

Det kan være svært at udtrykke sin begejsring, men du skal vide at den er i denne sammenhæng yderst STOR. This is it. :-)

Jeg kan starte i morgen, hvis det var det som var nødvendigt.

De ting, som du nævner som krav - kan jeg står indefor, allesammen!!

Der er sikkert andre som skriver til dig, men jeg håber at man ud fra denne mail, får opfattelsen at jeg er den som vil dette mest....for, hvis du bare viste....så valgte du en dialog med mig :-)

Hvis der er noget som helst jeg kan gøre for at komme i bedste betraktning, så bare sig til...:-)

Er der oplysninger du ønsker eller andet, så skriv eller ring til mig!

Min mail er: press@hotmail.dk

Mobil: 26977771 

Kevin - Glædelig Jul & Godt nytår!!

Jeg håber super meget at høre fra dig.

Med venlig hilsen og håb fra:

Søren bertelsen

 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin lyder godt nok spændende. Jeg har kørt som vvs mand i 15 år i københavn og er kommet dertil hvor det kunne være godt at prøve noget nyt.  hvis du ikke allerede har fundet en til at overtage så vil jeg da meget gerne høre mere om jobbet, så hvis det bliver aktuelt må du meget gerne sende mig en e-mail MVH Rasmus H Jensen

Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Det lyder interessant.

Du må gerne ringe eller skrive til mig

40400660 el. shah@forum.dk

Mvh. Zaki Shah

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er stilling blevet optaget ?

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hey jeg jeg ville gerne være selvstændige og håber jeg hører mere fra dig.. har kendskab til transport kørt forskellige firmaer.. jeg er 21år er friskSmile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)