Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en tudekiks, er det et grimt ord ???

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hej Martin

Jamen, det udelukker jo enhver kommentar fra mig, det kan jeg jo ikke kommentere på, idet hvis jeg gør det risikerer jeg at ryge helt ud.

Så jeg trækker mig hermed ud af min egen tråd.

Tak til alle for bidrag til tråden.

Rigtig godt nytår til jer allesammen herfra !!

Best regards



Jeg fatter så ikke helt din point i dit indlæg her, men fred være med det.
Ha' selv et godt nytår :-)

Dbh Martin

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det helt i orden. Jeg fik også bare lyst at lave lidt nytårsløjer.

Husk : gå aldrig tilbage til en fuser !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det eneste jeg ville var at finde ud af overskriften på dette indlæg, da jeg kom på spam listen for at bruge dette ord, jeg kan se ved en simpel søgning på Amino at det giver ikke mindre end 8 sider, så det er da et flittigt brugt ord herinde, ikke mindst af ham der sætter mig på spamlisten, men det er åbenbart kun tilladt i visse sammenhænge og af bestemte personer.

Så har jeg da alligevel lært lidt af min tråd Wink

Slut, over and out herfra !

Martin, lige en sidste ting, kan du låse denne tråd, takker. (jeg er trådstarter og kan vel bede om dette, tror jeg da)

Best regards

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hej Martin

Det eneste jeg ville var at finde ud af overskriften på dette indlæg, da jeg kom på spam listen for at bruge dette ord, jeg kan se ved en simpel søgning på Amino at det giver ikke mindre end 8 sider, så det er da et flittigt brugt ord herinde, ikke mindst af ham der sætter mig på spamlisten, men det er åbenbart kun tilladt i visse sammenhænge og af bestemte personer.

Så har jeg da alligevel lært lidt af min tråd Wink

Slut, over and out herfra !

Martin, lige en sidste ting, kan du låse denne tråd, takker. (jeg er trådstarter og kan vel bede om dette, tror jeg da)

Best regards

Jeg ved ikke om Mikkel har en personlig spam liste, men det er ikke en der påvirker andet end hans blog.
Og nej, du kan ikke låse en tråd og jeg gør det først når den ryger af sporet.

Og jeg er glad for at du har lært lidt, den lærdom kan du bruge resten af dit liv i alle sammenhæng, så du fik da lidt ud af din tråd.

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på hvilken måde, at det bliver sagt på. Normalt er det blandt venner jo nok med et glimt i øjet, men er det blandt knap så tætte venner syntes jeg at det er et meget hårdt udtryk at bruge. Men i mange tilfælde også passende!

Vi har alle brug for en tudekiks engang imellem. Jeg får mine ved at omdanne gamle smykker til penge: http://www.postalgold.dk/saelg-guldsmykker

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)