Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til start af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Go' aften alle sammen og glædelig jul!

 

Jeg har besluttet mig for at kaste mig ud i at få lavet min egen webshop her i starten af det nye år, og dertil har jeg et par tekniske spørgsmål, som jeg håber på, at i kan hjælpe mig med:

- Hvilket system skal jeg vælge? Overvejer Magento, da det (efter hvad jeg har læst) er sikrere end osCommerce samt har flere muligheder end Presta.

- Hvilken Hosting?

- Hvilken betalingsløsning?

- Hvad er prislejet ca. på opsætning og design af sådan en shop?

 

 

Lidt om kravene til shoppen:

- Lækkert og overskueligt design (dertil vil blive ansat en programmør)

- Live Chat Support

- Blog

- 50-100 Produkter

- Mulighed for Rabatkoder

- Mulighed for samarbejde med affiliate netværk (f.eks. Partner-ads etc.)

- 2 identiske shop på forskellige sprog og domæner - Tysk (.de) og Dansk (.dk)
Har et indtryk af at dette er bedste valg. mht. SEO? Kom gerne med kritit/forslag her.

- Statiske Sider

- Kontaktformularer med Captcha

- Betaling med Paypal, Kreditkort, Dankort og EC Kort (på den tyske shop)
Kan man lave en aftale, der dækker begge shops? 

- "Andre, der købte dette produkt købte også.."-funktion

 

Håber at nogen af jer, erfarne webshop ejere kan hjælpe mig her, samt evt. linke til sider og andre tråder, som i mener kan være relevante for en kommende webshopejer.

Jeg overvejer også stærkt at investere i enten "Webshop Hvordan?" eller e-Pusher. Er der nogen herinde, som kan anbefale den ene frem for den anden?

 

På forhånd tak

 

dannie

 

 

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

HVad er mulighederne for at kombinere evt. webshopsystemer med f.eks. lagerstyring og økonomistyring?

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender desværre ikke nogen af de shopsystemer du nævner.

Jeg har en Dandomain shop Ligth (max 100 varenr) da det er en nicheshop med håndlavede smykker

Jeg er nu ved at have mere end 100 forskellige smykker så skal have opgraderet til deres fulde version hvor der også er mulighed for at lave egne sider mm.

Du spørger bl.a. til E-pusher - det er en glimrende bog med en masse gode tips.

Da jeg startede læste jeg også: E-værksætteren af Lea Skov Lindbæk - også en udemærket bog.

Begge er nok lidt generelle i det når du er interesseret i de tekniske ting.

Webshop hvordan har jeg ikke læst - men hvis det er den Brian Brandt har skrevet kan den kun være god!

Held og lykke.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Magento kan alt det du nævner (med extensions).

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi brugte www.w20.dk til at lave vores 2 sider: 

www.hvidevareoutlet.dk & www.stenvægge.dk - vi var rigtigt godt tilfreds. Prisen var i orden - men da vi lavede nogle byttehandler med nogle varer de så manglede vil jeg ikke oplyse den her... 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dannie,

Dette kan vi hjælpe dig med, og kan levere en totalløsning til dig med alt hvad du har nævnt i dit indlæg.

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk eller sende en mail til mig på admin@cetadesign.com - så kan vi få en handleplan over det videre forløb.

 

De bedste hilsner

Morten Dal

 

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Undskyld jeg bryder ind i tråden...

 

Bo, jeg har kigget lidt på din shop med smykker og det ser ganske nemt og overskueligt ud...

Ud fra det du skriver kan jeg forstå at du er ganske godt tilfreds med den service DanDomain leverer ?

Jeg kan se at du på din side modtager dankort og visa/dankort... Er det DanDomain betalingssystemet du benytter dig af ?

Mvh

Martin.

 

Bo Kalvslund:

Jeg har en Dandomain shop Ligth (max 100 varenr) da det er en nicheshop med håndlavede smykker

 

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

I det store hele er jeg godt tilfreds med min Dandomain side.

Ja - det er Dandomains betalingssystem - det fungerer rigtig godt - i hvert fald backend.

Jeg kan se flere kunder der har måttet prøve at betale i flere omgange - men jeg tror det skyldes almindelig travlhed hos Nets.

Der er nogle begrænsninger når man har en light-version - bl.a. kan man ikke oprette egne sider.

Man kan heller ikke oprette produktvarianter.

Een ting er jeg dog ret utilfreds med - det er hvis man vil vise flere billeder på et produkt:

http://www.monbo.dk/shop/star-277p.html 

Så kommer billederne under hinanden og købsknap+info bliver herved skubbet langt ned af siden.

Jeg håber det er muligt at lave om i den fulde version.

 

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de brugbare svar og PBer..

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)