Jeg starter en lille nærværende hundepension op med plads til 10 hunde. Hvilket regnskabsprogram vil du anbefale - er der andre hundepensionsejere herinde, hvad bruger I?
Kan man få et regnskabsprogram hvor man også kan skrive regninger ud fra osv.
Jeg er ret ny på området - så al hjælp modtages med kyshånd.
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger påDinero og kom i gang allerede i dag.
Du kan komme langt med FakturaLight, som kan hentes her http://www.amino.dk/media/ og excel. Går ikke ud fra at du vil lave de store regnskab, men blot udskrive fakturaer og holde styr på moms
e-conomic kan helt klart klare faktureringen - som umiddelbart er dit eneste ønske. Der til vil du så kunne køre det daglige bogholderi.
Det jeg dog vil anbefale dig, er at prøve at tage et online kursus især "kom godt i gang" og tage en gratis demo i 14 dage, for at få et indtryk af programmet.
Du kan prøve e-moms gratis i 14 dage. Jeg bruger det selv, og er godt tilfreds. Hvis du bestemmer dig for E-Moms, så giver nedestående rabat 10% rabat:
Jeg kan varmt anbefale SummaSummarum. Det er super enkelt at bruge, og så betaler du kun for programmet én gang - fra 850 kr. til 2880 kr. alt efter dit behov. Så der er INGEN løbende abonnementsudgifter! Summa er både til regninger og bogholderi.
Hvis du ikke selv er så vild med bogholderi, kan jeg alternativt anbefale dig, at du selv laver regninger i fx Excel og så får en bogholder til at stå for bogholderiet et par gange om året i forbindelse med momsafregning og årsafslutning. Sådan startede jeg selv ud engang :-)