Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 6 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner:
Pakker til private er jo momsfritaget, HVIS man fakturerer den faktiske omkostning, hverken mere eller mindre!

Det er ikke korrekt.

Du må iflg. momsvejledningen lave helt eller delvis momsfri porto udlæg, så du får ingen problemer, bare du højest opkræver det du betaler Post Danmark.

 

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm - post danmark forsøger da virkelig at negligere problemerne... tjek den lille pakke, som han mener der kan sendes tøj i.... jeg vil gerne se en flyverdragt og et par vinterstøvler i den!!!

http://www.dr.dk/nettv/update/?video={93ba926e-6c08-42f6-b499-7e9ec7bc83c3}

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Hmmm - post danmark forsøger da virkelig at negligere problemerne... tjek den lille pakke, som han mener der kan sendes tøj i.... jeg vil gerne se en flyverdragt og et par vinterstøvler i den!!!

http://www.dr.dk/nettv/update/?video={93ba926e-6c08-42f6-b499-7e9ec7bc83c3}

Ja det er godt nok ikke nemt..
Synes da næsten du skal få ham (gennem DR) til at vise, hvordan man skal pakke en gennemsnits ordre fra jer ned i en kasse og undgå at blive ramt af de store prisstigninger :O)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også gerne se hvordan han vil få en flyverdragt og et par gummistøvler ned i den da :D

Jeg sælger festkjoler til unge piger, og sender nu i forsendelsesposer, men varen er bar eikke beskyttet optimalt, derfor går jeg over til kasser. Dog kan jeg se at jeg også for det meste kan holde mig indenfor de  nye portopriser uden det bliver alt for dyrt.

Problemet er jakker og fodtøj.

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Ja det er godt nok ikke nemt..
Synes da næsten du skal få ham (gennem DR) til at vise, hvordan man skal pakke en gennemsnits ordre fra jer ned i en kasse og undgå at blive ramt af de store prisstigninger :O)

De er skam kontaktet. Vi er i løbende kontakt med flere medier - også DR Update i forhold til denne udsendelse. De skal ud at se hvordan det foregår i det virkelige liv.

I øvrigt fortalte vores søde postmand i dag at han har modtaget en fyreseddel og det har 3 kolleger også. Der er ikke breve nok - og man må jo nok forudse at der også kommer mindre antal pakker fra første april.

Det er jo lige før det er en sag for politikkerne.... Danmark mister arbejdspladser og vækst indenfor nethandel.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
I øvrigt fortalte vores søde postmand i dag at han har modtaget en fyreseddel og det har 3 kolleger også

 

 

ja de ved sgu hvad de laver!...

De sætter priserne op og  forventer de nethandlende selv kommer ned og hente pakkerne, så de fri for at have folk ansatte...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Det er jo lige før det er en sag for politikkerne.... Danmark mister arbejdspladser og vækst indenfor nethandel.

Det var jo derfor jeg skrev transportministeren på listen over hvem du skulle kontakte. Men bedre sent end aldrig Smile

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så kan jeg jo godt se at det ikke bliver nemt at sende lamper til vores kunder længere.

Tak Helle fordi du tager dette op, jeg pakker ikke luft i mine pakker, men det kan ikke undgås at der vil være spildplads hvis jeg skal sende dem.

Helle du skal da bare opfinde støvler der kan foldes sammen så kan de sagtens være i den pakke....Geeked Nej spøg til side

 

Tak fordi du har taget kampen op for os alle

Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh.. det  bliver et bedre og bedre land at leve i på grund af at vi ikke har volumen.

Tror sgu jeg smutter en tur over grænsen med mit firma og begynder at levere fra Tyskland i stedet. Frem med Globaliseringen..he..he

Vi må nok indse at der er mange ting som ændrer sig de næste par år i dk. Konkurrencen fra Udlandet bliver større, hvilket medfører færre arbejdspladser herhjemme, hvilket medfører mindre forbrug fordi vi alle sammen vil have tingene billigere fra Tyskland eller UK. :-)

Men godt initiativ tøsen.. lad os se hvad medierne siger til Post Dk's stigninger !

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Flyt forretningen til Tyskland og send det derfra. Det er billigere :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 6 ud af 46 (460 indlæg)