Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 7 ud af 46 (460 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Flyt forretningen til Tyskland og send det derfra. Det er billigere :)

Så du mener samtlige webshops i Dk skal flytte til Tyskland fordi leverings omkostningerne er billigere???...

Det jo ikke ligefrem den rigtige måde at få Danmark frem økonomisk...

for ikke at snakke om alle de folk der ville  blive arbejdsløse...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe tja.. let the best man win... Danmark kan jo bare være lidt mere konkurrencedygtig... 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmark ville jo aldrig blive konkurrencedygtige på nogen som helst led, hvis man flytter alt til udlandet?.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hvis du er erhvervsdrivende - tjener du penge for at overleve - ikke for at være et socialkontor - og derfor må du skabe din forretning der eller på en måde så du får størst mulig indtjening.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Min helt umiddelbare tanke lige nu er at få en mand til at afhente alle vores pakker hver tirsdag og torsdag - køre dem til tyskland og sende dem derfra. Og så have 3 dages leveringstid og 30 kr i fragt. En ide som måske skal kigges nærmere på - og man kan gå flere netshops sammen om det.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil i opnå med dette ?

Post Danmark arbejder i et frit marked, de har konkurrenter som selv vælger deres leverings/pris politik.

Jeg kan ikke se hvorfor der skal være forskel på om man hedder Post Danmark eller GLS og mon ikke også er en masse iværksætter vogmænd er træt af at skulle konkurrerer mod et statsstøttedet Post Danmark.

Med de omkostninger der er i DK, kan du ikke overleve hvis dit eneste salgsargument er PRISEN

 

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er transportministeren inviteret på kaffe:

---------


Hej Hans Christian,

Som ejer af netbutikken House of Kids, bliver jeg simpelthen nødt til at skrive til dig angående de nye pakkepriser som Post Danmark har lagt på bordet med virkning pr 1. April 2011.

En pakke som sendes fra en netbutik og ud til forbrugeren - og som måler 50x50x50 cm - vil komme til at koste 200 kroner at sende. Uanset hvad den vejer.

En flyverdragt til børn vil komme til at koste 86 kr. - og to par vinterstøvler 106 kr.

Det er en meget alvorlig prisstigning - og vil få virkelig alvorlige konsekvenser for væksten i dansk internethandel.

I dag koster det 70 kroner at sende en pakke fra Florida til Alaska. Det koster det samme at sende en pakke fra Randers til Århus. Det hænger slet ikke sammen.

Mange engelske og tyske netbutikker sender gratis til Danmark. Det betyder at mange danskere vælger at handle i udlandet. 33% af de handler danskerne foretager på nettet lige for tiden, går til de udenlandske netbutikker.

Vi kan ikke konkurrere med dette - og slet ikke med de nye portopriser. Det vil ødelægge vores økonomi hvis vi forsøger.

Så kære hr transportminister - er dette ikke en sag som kræver yderligere undersøgelser?

Hvis du har brug for at se hvordan en internetshop fungerer indefra - så byder jeg gerne på en kop kaffe en dag. Men det skal være inden den 1. April - for efter den dato har vi nok ikke råd til andet end et glas "post"evand.

Mange hilsener Helle Guldmann

------

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Hvis du har brug for at se hvordan en internetshop fungerer indefra - så byder jeg gerne på en kop kaffe en dag. Men det skal være inden den 1. April - for efter den dato har vi nok ikke råd til andet end et glas "post"evand.

Klasse - bliver spændende om han svarer og hvad han evt har at sige til det.

Kan det seriøst betale sig, at i ansætter en mand, der kører til tyskland og sender pakkerne derfra?

Det lyder jo helt vildt.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Helle - houseofkids.dk:

Hvis du har brug for at se hvordan en internetshop fungerer indefra - så byder jeg gerne på en kop kaffe en dag. Men det skal være inden den 1. April - for efter den dato har vi nok ikke råd til andet end et glas "post"evand.

 

 

Klasse - bliver spændende om han svarer og hvad han evt har at sige til det.

Kan det seriøst betale sig, at i ansætter en mand, der kører til tyskland og sender pakkerne derfra?

Det lyder jo helt vildt.

Nahhh - jeg tror det ikke - men altså, lige nu skal alle muligheder stå åbne, og alt skal undersøges :·)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Min helt umiddelbare tanke lige nu er at få en mand til at afhente alle vores pakker hver tirsdag og torsdag - køre dem til tyskland og sende dem derfra. Og så have 3 dages leveringstid og 30 kr i fragt. En ide som måske skal kigges nærmere på - og man kan gå flere netshops sammen om det.

Skype-Giggle Ja hvorfor gøre det nemt for de erhvervsdrivende...

Anyway tjek din PB ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 7 ud af 46 (460 indlæg)