Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 38 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Andersen:
Så løsningen er i alt sin enkelthed at lave volumenberegning på B2C pakker, men at den max kommer til at koste hvad en tilsvarende C2C pakke koster... 

hæ hæ præcis som jeg ved adskillige lejligheder har pointeret overfor post danmark de sidste par månder :-)

Herlig så man slipper for at bruge C2C pakkelabels som det ellers var lignet op til her hos os...

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt arbejde Helle, tillykke med det :-)
Din trådAmino har helt sikkert været den største årsag.
At se hundredevis af frustrerede ekøbmænd ytre sig er et stærkt "våben".
Igen tillykke :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Helle Yes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var inde på posthuset den anden dag, og da jeg snakkede med ekspedienten sagde jeg at det da var noget træls med deres kommende prisstigninger indenfor erhverv.

1. Hun havde intet hørt om dette, overhovedet og vidste intet om prisstigninger

da jeg sagde at jeg havde overhørt et sted at en pakke kunne komme op og koste op til 1500 kr i fragt stod hun hånligt og grinede af mig foran flere mennesker og råbte til ekspedienten ved siden af at den måtte jeg længere ud på landet med..

 

Gik i raseri og sagde at de ville miste hovedparten af deres kunder til deres konkurrenter..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Godt arbejde Helle, tillykke med det :-)
Din tråd på Amino har helt sikkert været den største årsag.
At se hundredevis af frustrerede ekøbmænd ytre sig er et stærkt "våben".
Igen tillykke :-)

Dbh Martin

Tak :·)

Ja, man skal ikke kimse af Amino.... Tænk engang at man kan rykke på noget, hvor der endda også er politik involveret. Og tak for hjælpen med at sætte fokus på problematikken i nyhedsbrevet :·)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

"Post Danmark bøjer sig for kritik" 

"Efter hård kritik fra især virksomheder inden for postordresalg og nethandel må Post Danmark ændre et nyt system for pakkepriser. 
Bla-bla 
"Vi lytter til kritikken, som er kommet fra vores kunder de seneste dage. Derfor ændrer vi for de virksomheder som rammes ekstra hårdt af volumenberegningen," siger direktør Carsten Dalbo Pedersen, som er chef for Post Danmarks logistikforretning her i landet. 
Han fastslår, at Post Danmark vil indføre en ordning, så kunderne, der rammes hårdt af en ny volumenberegning, garanteres, at deres pakker ikke kan blive dyrere, end hvis de vælger at gå på posthuset for at sende deres pakker. Som eksempel nævner Carsten Dalbo Pedersen, at en virksomhed, som i første omgang var beregnet til at koste 200 kr., nu kan få den sendt for 80 kr. 
Den pludselige kursændring glæder danske netvirksomheder samt Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH). 
bla-bla 

Så må vi se når der kommer priser på bordet, om det er noget som hjælper. Men dejligt at se at de tager det seriøst og er klar til hurtig handling. 

 

Tillykke med den foreløbige "åbning".
Jeg bemærker dog at de IKKE har tænkt sig at fjerne volumenordningen, men at de "vil indføre en ordning, så kunderne, der rammes hårdt af en ny volumenberegning, garanteres, at deres pakker ikke kan blive dyrere, end hvis de vælger at gå på posthuset for at sende deres pakker"

Det lugter lidt af en særaftale som man skal forhandle sig frem til og hvor en konsulent skal vurdere hvor hårdt ramt man er, og hvor meget rabat der så kan gives.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Helle - houseofkids.dk:

"Post Danmark bøjer sig for kritik" 

"Efter hård kritik fra især virksomheder inden for postordresalg og nethandel må Post Danmark ændre et nyt system for pakkepriser. 
Bla-bla 
"Vi lytter til kritikken, som er kommet fra vores kunder de seneste dage. Derfor ændrer vi for de virksomheder som rammes ekstra hårdt af volumenberegningen," siger direktør Carsten Dalbo Pedersen, som er chef for Post Danmarks logistikforretning her i landet. 
Han fastslår, at Post Danmark vil indføre en ordning, så kunderne, der rammes hårdt af en ny volumenberegning, garanteres, at deres pakker ikke kan blive dyrere, end hvis de vælger at gå på posthuset for at sende deres pakker. Som eksempel nævner Carsten Dalbo Pedersen, at en virksomhed, som i første omgang var beregnet til at koste 200 kr., nu kan få den sendt for 80 kr. 
Den pludselige kursændring glæder danske netvirksomheder samt Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH). 
bla-bla 

Så må vi se når der kommer priser på bordet, om det er noget som hjælper. Men dejligt at se at de tager det seriøst og er klar til hurtig handling. 

 

 

Tillykke med den foreløbige "åbning".
Jeg bemærker dog at de IKKE har tænkt sig at fjerne volumenordningen, men at de "vil indføre en ordning, så kunderne, der rammes hårdt af en ny volumenberegning, garanteres, at deres pakker ikke kan blive dyrere, end hvis de vælger at gå på posthuset for at sende deres pakker"

Det lugter lidt af en særaftale som man skal forhandle sig frem til og hvor en konsulent skal vurdere hvor hårdt ramt man er, og hvor meget rabat der så kan gives.

Og det hilser jeg velkommen. Hvis Post Danmark endelig bliver til at forhandle med. Det har aldrig været muligt at rykke een procent - uanset næsten hvor meget man sender. Så hvis de kommer ind i kampen på det område - så vil det være kærkomment - og helt i tråd med tiden....

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Helle..

1000 tak fordi du tog kampen op mod "kæmpen", for høvlan hvor er det sejt gået, alle vi webshoejere skylder dig vist en en stor stor tak!Yes

vh/ Ulrik

Fra Greve
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Jans-Grebsservice Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

En stor tak til dig, fordi du bragte dette til åben diskution og debat, samt kontaktet diverse instanser og myndigheder, det er helt sikkert at det ikke er gået nogens næse forbi... også selvom vi ikke har hørt fra diverse medier herinde!

Selv FDIH er nu kommet på banen... se her: Porto regler ændres efter kritik fra e-handel

Med venlig hilsen

Jan Jensen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :·)

Jeg er dog pludselig en smule opmærksom da jeg læser denne linie hos FDIH: Volumenvægtberegningen gælder fortsat, men der bliver en øvre grænse for portoen, som ikke kan overstige prisen for at sende den som postpakke

For hvis det betyder at vores pakker som før kostede 62 kr at sende - så kommer til at koste 80 kr. (så vidt jeg husker var det mindste prisen for privatkunder) - så er det jo stadig en så høj pris som vores kunder i hvert fald ikke vil betale...

Men det bliver spændende at se deres udspil - snart...! :·)

Side 38 ud af 46 (460 indlæg)