Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Presta shop Vs. Dandomain

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starter en "webshop", men med hvilken løsning?

Jeg driver et firma hvor jeg pt. kun sælger ca. 10 varenumre. Jeg ønsker mulighed for betaling via min hjemmeside.

Jeg ønsker:

1. En webshop som jeg selv kan finde ud af at sætte op på en standard skabelon fra udbyder. (har selv lavet min hjemmeside www.idashoj.dk men er ellers ikke expert)

2. Billigt drift af betalingsmodul.

3. Kan jeg på nogen måde tilknytte betalingsmodul til min eksisterende hjemmeside uden at oprette en komplet webshop, eller SKAL det hele konveteres over med alle de månedlige driftydelser til følge?

Hvilken af de to udbydere skal jeg vælge (hvis nogen af dem) ? Det skal være en simpel og "low cost" løsning :-)

Benni

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benni,

Jeg kan anbefale Dandomain, disse har jeg selv haft en kørende af og de fungere!

Epay er en sikker vinder ved betalingsmodul, men de er jo ikke nødvendige, hvis du vælger en hosted løsning, som eks. Dandomain, da de har et modul som du kan tilkøbe for at kunne klare betalinger.

Ja, du kan tilknytte betalingsmodul til din eksisterende hjemmeside, men det vil kræve at du køber en programmør til at integrere en betalingsgetaway, eks. epay, på din hjemmeside. Det er ikke helt lige til og vil nok koste dig nogle skejser..

Jeg har desværre ikke erfaring med Presta shop, så den vil jeg lade de andre om.

God vind! Smile

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Prestashop, både billig og nemt. 

Du kan evt. bruge Paypal hvis du vil have en billigløsning.

Mvh Lasse

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Lasse,

Tak.. :-) Lasse har du nogen erfaring fra Prestashop? Jeg er meget fristet af Deres koncept.

Kan du evt. linke til en side du har arbejdet på?

Igen tak for hurtig respons

 

Benni

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benni

Jeg tager lige din spørgsmål i den punktorden de er stillet op:

1: Taget i betragtning af at du kun har 10 produkter og at du selv vil kunne sætte den op skulle du måske se nærmere på om en Shop light fra DanDomain var noget for dig? Du kan læse mere om den her: http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-priser.html?tabsel=5 Jeg peger på dem grundet deres gratis support.

2: DanDomain har også den fordel at du næppe finder et bedre (billigt og sikkert) betalingssystem. Paypal ville i teorien være en mulighed bortset fra at folk ikke har tillid til det. Mange springer fra når de ser paypal som den eneste mulighed da mange ikke kender dem. Desuden er de det betalingssystem jeg har kendskab til der er billigst da de ikke tager et beløb per transaktion men en fast månedlig ydelse.

3: det vil være en mulighed men i såfald skal du nok have en udvikler ind over for at hjælpe dig sikkert i mål. Igen her kan dandomain tilbyde en løsning.

Håber at det hjalp og held og lykke med projektet. :)

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vores shop med makeup, mm. kører også prestashop.

Det fungere virkelig godt.

 

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benni!

Med min e-handelsløsning kan du både sælge (abonnementstype: engangsbetaling) og udleje dine produkter. Du kan evt. læse hvordan på 'Butik m. abonnementer'-siden på min hjemmeside Storehotel. På min hjemmeside kan du selv oprette din butik og komme i gang med det samme (kun Efterkrav i første omgang).

Jeg kan hjælpe dig med at lægge din nyoprettede butik ind på din hjemmeside, hvis du vil. Ellers kan du godt læse mere på 'Integration'-siden.

Mit systen integreres kun med Netss betalingsgateway PBS ePayment. Du skal derfor have en PBS ePayment-aftale for at kunne modtage betalinger. Når du ansøger om betalingskortaftale(r) hos Nets A/S husker du at vælge PBS ePayment som din betalingsgateway og sætte kryds ved 'Abonnement' som betalingsmetode.

Du kan mht betalinger læse mere på 'Betalingsserviceudbyder Nets A/S'-siden og spørgsmål 4 på 'Spørgsmål & Svar'-siden.

Jeg har fået et tilbud om Dankort/VisaDankort-aftalen og min egen butik vil derfor blive klar snart. Du kan via butikken bestille et abonnement for brug af mit system.

Chuuuuu

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kun 10 produkter kan jeg anbefale en shop lavet i Wordpress. Engangs udgift, hvorefter du kun har udgifter til ePay eller anden betalingsløsning, samt web hotel.

Jeg hjælper dig gerne videre.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Har du kun 10 produkter kan jeg anbefale en shop lavet i Wordpress. Engangs udgift, hvorefter du kun har udgifter til ePay eller anden betalingsløsning, samt web hotel.

Jeg hjælper dig gerne videre.

Det får du også hvis du vælger prestashop, som jo også er open source.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)