Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CEOP

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er blevet ringet op af CEOP eller Central Oplysningen. http://ceop.dk/

De tilbød reklame beskyttelse samt opslag i alverdens medier og telefonbøger for 2900,- +moms.

Jeg takkede naturligvis nej, men ville da lige spørge om nogen herinde ved om det rent faktisk er annoncehajer?

Med Venlig Hilsen

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 

Er også blevet kontaktet af CEOP....

Ved du mere om firmaet??? -virker lidt suspekt...

Mvh.

Mads

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

 

 

Hej Mads

Nu blev jeg nysgerrig så jeg søgte lidt rundt på nettet. CEOP eller Central Oplysningen er ikke at finde på CVR.dk.

Jeg syntes at det var sjovt, at der på den side stod: Samtalen kan starte på forskellige måder. Vi har gengivet nogle eksempler i det følgende:
”Vi vil lige checke, at vi har det rigtige telefonnummer og adresse på din virksomhed …”

Det var netop sådan sælgeren fra CEOP startede telefonsamtalen....

Hvor centraloplysningen.dk er det samme som CEOP.dk

Mvh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER indlæg!

 

Mange tak for det!

Håber folk som er i tvivl omkring CEOPs metoder læser ovenstående!

Mads

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

 

Hej, vi blev kontaktet af Ceop og 2 dage efter fik vi en faktura på 3700 kr. :-) og vi har bestemt ikke købt noget af dem.

Samtalen startede med at de lige skulle have bekræftet div. oplysninger pga. nedbrud på deres IT systemer i julen og derfor ikke var opdateret. 

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg er også blevet kontaktet af CEOP / Central oplysningen.

Der spurgte til min oplysninger. Hvilket førte til at jeg også fik en regning på ca. 3700,-

Jeg var ikke hjemme, så de ringede til mig igen og spurgte om jeg ikke skulle klare mine regninger.

jo, siger man. Når man står til en julefrokost, langt væk og ikke er lige er klar over hvad der ligger i posten.

 

Nu er det så bare sådan, at jeg aldrig har modtaget en ordrebekræftelse. Som de mener at ha sendt til mig.

Jeg har nægtet at betale.

Bl.a. fordi deres adr. ikke stemmer overens men den de skriver på deres faktura.

Jeg sendte et brev om at jeg ikke ønskede det, sammen med deres regning. Anbefalet.

Den kom retur.

Så ringer de til jer, sig nej og farvel.

MVH

Rasmus

Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

 

Hej.

Jeg er også lige blevet ringet op af ham. Dejligt at man kan gå ind på Amino...

Tak for hjælpen.

Mvh. Per.

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

Samme her.

Blev ringet op for at "mine oplysninger skulle kontrolleres". "Det er helt standard", blev der vist sagt. Blev ringet op igen for dobbelttjek. Fik også besked om girokort. Hvad pokker? Jeg var selv på farten og tænkte, at det måtte jeg vist lige tjekke op på senere. Nu har jeg fået opkrævningen på 3735 kr.

Adressen siger Måløv Bygade 229G. Når man Kraks'er ligger blandt andre firmaer et kondom firma på den adresse, men ingen Central Oplysningen...

Tak for Jeres tips.

Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er også blevet ringet op af CEOP, i mit opkald fik jeg at vide det var et krav at jeg skulle betale, at det var noget alle skulle når de startede deres egen virksomhed.

Han tjekkede alle mine oplysninger og fortalte jeg ville blive ringet op lidt efter af en kontrolør. Det skete også og det første jeg fik at vide, var at opkaldet ville blive optaget. gisp tænkte jeg straks.

Jeg kan læse ud fra jeres rapporter at dette ikke er noget jeg SKAL betale, tænker dog hvad der vil ske med de rykker jeg nu snart vil modtage. Tænkte også jeg ville ringe til skat og tjekke om det var noget jeg skulle betale som firma.

MVH

Nico

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig meget over unødvendig censur?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)