Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cool Cash

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at svare på dit kapitalbehov.

Til etablering og nøglepenge skal du nok regne med ca. 2-300.000 hvis det er med god beliggenhed og så er der depositum osv... så 3-400.000 men mindre kan gøre det.

Med hensyn til leverancer, der laver du en aftale med Helsam, så repræsenterer en del af branchen, Regn med 100-200.000 i varelager løbende.

Hvis du så gør noget aktivt derudover, så sæt 120.000 af det første år til online marekdsføring og vær aktivblogs og facebook samt lav små videoer med opskrifter og andet du smider på youtube.

Webshoppen kan du erhverve for omkring 25.000 til 40.000 så er den køreklar.

Så hvis du har livkviderne til ovenstående, så får du meget for pengene, alternativt kan du se om der er nogle forretninger til salg indenfor branchen.

Ved at den på H.C. Ørstedsvej er handlet indenfor det sidste år, gå ned og spørg hende hvad hun gav for den.. mener det var omkring 250.000 + varelager, men er ikke sikker.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de fantastiske svar. Jeg er meget imponeret over hvor søde I er og at I gerne vil hjælpe. TAK

@lagersalg123- rigtig god inforamation. Jeg har noteret det hele ned. Det giver mig et godt overblik over hvor mange kroner jeg skal have. Jeg havde nok også regnet med ca 400 000, men pengene får hurtigt ben at gå på.

Jeg tror også at det bliver fredriksberg, gl. kongevej området. Der er der stadig gode muligheder, samtidig med at der ikke er proppet med helsekost forretninger. Tror jeg starter den første der. Og så må vi se hvor den næste så skal åbne, når den tid kommer.

I starten havde jeg overvejet Amager. I nærheden af sundbyvester plads. Både fordi der ikke er så mange herude, og jeg kender området ret godt. Men med nærmere eftertanke er jeg bange for at der ikke er kunder til det her ude.

Har du ellers gode ideer til lokationer, hvis det ikke skal være københavn city?

Jeg vil så hurtig som det kan lade sig gøre, åbne en webshop ved siden af.

Hvilke produkter er det du sælger til helsebrancen?

 

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@lagersalg123

Glemte lige en ting..

Jeg er helt ening med dig at det ville være nemmest at købe en eksisterende butik, hvilket jeg også arbejder på. Men hvis jeg skal vente 3-4 år på det, tror jeg ikke min tålmodighed rækker.

Men sig endelig til hvis du kommer over en der skal sælges Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)