Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Forudsætninger med firma er at  leve af det ,synes  selv det er på tiden jeg tager chancen efter at gået med tanken længe.Og med min  erfaring håber/ved jeg  det vil føre til noget godt .

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er jo nok som andre brancher men detsværre er det meget sørgeligt i vagtbranchen hvad angår kvaliteten.

  Altså hvis man feks. skal være servicevagt eller AP'er er det jo ikke nødvendigt at være et brød men det virker lidt forkert når jeg ser en mandlig vagt der er 1.60 - 1.65 høj, jeg syntes godt man kunne stille større krav. til alt lige fra højde til dansk kundskaber osv. og når jeg ser på alle de vagter der ikke kan stryge deres skjorter og har gummi sko på har jeg svært ved ikke at grine : )

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Batman11.

Fokuser på dit produkt. Din vagtvirksomhed.

Du har ingen grund til at tænke på hjemmeside lige nu.
Medmindre at hjemmesiden vil være din eneste form for kanal,
til nye kunder.  

Få styr på det som vil bringe mest værdi til din virksomhed, her og nu.

Er en ny hjemmeside det vigtigste for dig lige nu?

 

80Power

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 80power

Ja, uden hjemmesiden  bliver det  meget svært at finde kunder, forholdet til det var en butik jeg åbnet .

Har allerede en kunde på forhånd, det er ikke en af de storeHmm men igen men skal jo starte fra et sted..

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

batman11:

Hey 80power

Ja, uden hjemmesiden  bliver det  meget svært at finde kunder, forholdet til det var en butik jeg åbnet .

Har allerede en kunde på forhånd, det er ikke en af de storeHmm men igen men skal jo starte fra et sted..

Hvordan har du fundet denne kunde? Uden den vigtige hjemmeside
(Beklager mine drillerier. Pointen er den, at en hjemmeside måske ikke er det vigtigste middel til at starte med. Det kan fjerne for meget fokus fra din almindelige virksomhed.)

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Den fandt jeg igennem min ven som kendte en, som var ved at starte noget op og skulle bruge vagter. Ved godt det kan gøres på andre måder. Er bare ikke den store sælger 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

batman11:

Den fandt jeg igennem min ven som kendte en, som var ved at starte noget op og skulle bruge vagter. Ved godt det kan gøres på andre måder. Er bare ikke den store sælger 

Den bedste måde at få kunder er genem et netverk.

men du ska også stille dig spörgsmålet vilken form af vagt vil du väre. findes der segmenter inden for branchen vor der er gode muligheder for profit 

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michael

 

Ja, netværk betyder meget.

Tænker på jeg satse  på vagter til privat fester. Da jeg for et stykke tiden siden så indslag på fjersyn at folk er begyndt at hyre vægter til deres fester.

Tror marked er der, men skal lige finde ud hvordan den skal håndteresCool 

 

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en pm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til os hos Favola - vi laver websites for 5.000 kr. - se http://5kweb.dk

Alle vores sites er lavet i WordPress, så det giver masser af muligheder for videreudvikling, når likviditet og ønskerne er til det.

Vi kan også godt hjælpe dig med tekster.

Du kan læse om os på favola.dk, hvor du også kan se forskellige typer af løsninger. Hvis du er interesseret i mere, så ring eller skriv til os :)

Venlig hilsen

Mia Erlund, favola.dk

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)