Hej Alle, Februar 2009 købte jeg en spritny Ford Fiesta Econetic diesel model. Den har jeg da egentlig været rigtigt glad for foruden at den nu 5 gange har været til reparation. De sidste 3 gange har været på grund af motoren er ustabil og omdrejningerne svinger op og ned ml 700-11000, dette både i tomgang, og når bilen kører kan det også mærkes at den ikke trækker som den skal. Jeg har klaget hver gang, og 2 gange havde den til rep, havde den i 14 dage og end ikke Ford i england kunne hjælpe dem. Jeg er skuffet over deres indsats på bilen - og jeg er efterhånden en smule irriteret over mit køb - jeg har jo brugt for en driftsikker bil og derfor købte jeg en ny. Men en bil er jo ikke en mobiltelefon, og man tager jo ikke bare lige sådan en retur. Hvordan kan jeg forholde mig ? |
Hej med dig
Det var nøjagtig det samme min Citroen Jumper gjorde, med at svinge op og ned i omdrejningerne.
Den blev hentet 22 gange med Dansk Autohjælp, det første år jeg havde den.
Så det endte i et værre skriveri, i mellem min advokat og Citroen Danmark.
Det endte med vi fik et års udvidet garanti på bilen, og til sidst lykkedes det dem at få den lavet.
Jeg tør ikke begynde at regne på hvad det har kostet en i tabt arbejdsfortjeneste, jeg valgte til sidst at skifte til en Mercedes Sprinter, og den har gået 100.000 km nu, og har været på værksted én gang.
Det skal lige siges at en Citroen Jumper, har en Ford diesel motor i.
Mit råd er at få en advokat til at kigge på det, det var først da jeg smed en advokat på sagen, at der skete noget.
Hilsen Frederik